به گزارش ایرنا در این بازی که از هفته سوم این مسابقات عصر یکشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، تیم میزبان با یک گل از سد حریف خود گذشت و به نخستین پیروزی در این مسابقات دست یافت.
در نیمه نخست، شاهد یک بازی سرد از سوی هر 2 تیم بودیم و به دلیل ناهمواری زمین ورزشگاه حافظیه، تیم ها بیشتر به ارسال توپ های بلند روی آوردند اما در این نیمه گلی به ثمر نرسید.
در نیمه دوم نیز تا پیش از به ثمر رسیدن گل فجر، بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود تا اینکه در دقیقه 75 به دنبال خطایی که بر روی مهاجم تیم فجر درون محوطه هجدقم تیم مس صورت گرفت، داور این بازی رای به پنالتی داد که با اعتراض بازیکنان تیم مس همراه بود اما این اعتراض تاثیری در رای داور نگذاشت.
سرانجام پس از چند دقیقه تاخیر، مهدی نظری مهاجم فجر از روی نقطه پنالتی توپ را بر خلاف جهت حرکت دروازه بان تیم مس درون دروازه این تیم جای داد و سه امتیاز را برای تیمش به ارمغان آورد.
در دقایق پایانی بازی تیم مس برای جبران گل چند حمله را روی دروازه تیم میزبان انجام داد و بهترین بخت این تیم هم در وقت های تلف شده این نیمه به دست آمد و در حالیکه مهاجم تیم حریف با دروازه بان فجر تک به تک شده بود نتوانست از این فرصت طلایی استفاده کند و توپ را به بیرون زد و تیمش را از گل مساوی محروم کرد.
تیم فجر با این پیروزی و با کسب سه امتیاز به رده دوازدهم جدول صعود کرد.
در مسابقات فوتبال دسته اول کشور 18 تیم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازی تیم های اول و دوم به لیگ برتر فصل 97 صعود خواهند کرد و 2 تیم انتهای جدول هم به دسته دوم می روند.
7368 /6118
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.