علیرضا راستیار رئیس اداره راه و شهرسازی لامرد در این‌باره به ایلنا گفت: میرشفیع از آزادراه لامرد-پارسیان بازدید کرد و به بررسی نقشه‌های مسیر و مسائل فنی پروژه پرداخت و همچنین در جلسه‌ای با حضور میرشفیع عضو هیئت‌مدیره شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، فرماندار، مدیرکل راه‌و‌شهرسازی لارستان، سرمایه‌گذار و تیم مشاور و اجرایی درباره مسائل فنی و تسریع در روند اجرای پروژه بحث و تبادل نظر شد.

وی ادامه داد: این بازدید به منظور بررسی وضعیت اجرایی پروژه و رفع مشکلات احتمالی و ارائه راهکارهای فنی و اجرایی مطابق ضوابط ازادراه ها انجام شد و امیدواریم باتوجه به تجهیز کارگاه و استقرار ماشین آلات در سه جبهه کاری در طول مسیر نیز شاهد اجرای پروژه مطابق برنامه زمانبندی باشیم.

رئیس اداره راه و شهرسازی لامرد اضافه کرد: معاون ساخت و توسعه آزادراه ها به همراه فرماندار لامرد و مدیرکل راه و سازی لارستان از روند اجرایی لاینینگ تونل گردنه شهید باقری در لامرد بازدیدی داشتند و وضعیت پیشرفت این پروژه را مناسب ارزیابی کردند.

وی گفت: تونل گردنه شهید باقری به عنوان بزرگترین تونل جنوب کشور در مرحله تحکیم دیوارها با استفاده از بتن الیافی قرار دارد و امیدواریم قطعه اول لامرد-خنج که تونل هم بخشی از آن است، تا پایان سال‌جاری تکمیل شود.

بازدید ۵

بازدید ۳

بازدید ۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.