به گزارش دریافتی پنجشنبه ایرنا و به نقل از این روابط عمومی،سیدمحمد علی افشانی استاندار فارس ساعت 22 شنبه چهارم شهریورماه جاری همزمان با سومین روز هفته دولت از شبکه پنج سیما با مردم استان سخن خواهد گفت.
بر اساس این گزارش، مدیران کل دستگاه های اجرایی فارس در طول هفته دولت با شرکت در برنامه 'نگاه روز' گزارش دستگاه اجرایی متبوع خود را برای شهروندان تبیین می کنند.
همچنین شرکت مقام های ارشد اجرایی استان فارس در برنامه ای با عنوان 'بی تعارف با مسئولان' که مردم نیز در آن مشارکت دارند و با آنها گفت و گو می شود، از دیگر برنامه هایی است که صدا و سیمای مرکز فارس برای هفته دولت تدارک دیده است.
ویژه برنامه های روزانه هفته دولت در استان فارس نیز در قالب برنامه صبحگاهی با عنوان سلام کاکو، نیم روز فارس، صدای شهر و هوای تازه به مردم اطلاع رسانی می شود.
همچنین برنامه کاشانه مهر و شمعدونی که با حضور کارشناسان از سیمای مرکز فارس پخش می شود به بررسی عملکرد دولت در استان فارس می پردازد.
چگونگی برنامه های هفته دولت در شهرستان های استان فارس نیز از طریق برنامه های رادیویی سلام آباد و گلگشت برای شهروندان تبیین می شود.
علاوه بر این صدا و سیمای مرکز فارس در هفته دولت، بهره برداری از طرح های عمرانی و خدماتی در نقاط مختلف این استان را با تهیه گزارش از طریق صدا و سیما به اطلاع شهروندان می رساند.
این گزارش افزوده است: اطلاع رسانی از زمان پخش برنامه ها و انتشار محتوای تولید شده در باره برنامه های هفته دولت در شبکه های اجتماعی و وب سایت مرکز، در دستور کار فضای مجازی صدا و سیمای فارس قرار دارد.
6118
دریافت خبر: مجید سعادت ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.