على رهایی در این باره به ایلنا گفت: وزنه بردارى فارس یکى از قطب هاى اصلى وزنه بردارى کشور محسوب مى شود و به رغم محدودیت هاى فراوان و مشکلات قبلى همچنان براى استان در مسابقات داخلى و برون مرزى بدون هیچ ادعایى افتخار مى آفرینند.

رئیس هیئت وزنه بردارى فارس با بیان اینکه با توجه به قهرمانان مستعد ورزشى نیاز است دیگر دستگاه ها و صاحبان صنایع استان با حمایت خود از تیم هاى ورزشى به یارى متولى ورزش استان بیایند، افزود : شاید یکى از عوامل اصلى عدم شناخت مردم عزیز استان از وزنه برداران قهرمان و ملى پوششان ضعف اطلاع رسانى بوده است اما تنها دلیل نیست و دلیلى نمى شود که قهرمانان ملى پوش و با آتیه فارس براى تامین حداقل نیازهاى خود جهت داشتن انگیزه مضاعف و تداوم قهرمانى با کسب رکورد دچار مشکل و با کم لطفى برخى مدیران استان مواجه گردند و از کوچکترین حمایت ها حتى حمایت معنوى خارج از مجموعه ورزش استان محروم باشند.

وى ادامه داد : خوشبختانه با نگاه ویژه حمایتى اداره کل ورزش و جوانان فارس و شخص مدیر کل و دیگر همکاران محترم شان بعد از سال ها وزنه بردارى فارس صاحب خانه شد و حمایت هاى خاص موجود نوید بخش روزهاى خوبى براى وزنه بردارى استان میدهد.

رهایى اضافه کرد : امروز با جدیت براى ارتقاء سطح موجود وزنه بردارى فارس به دنبال جذب اسپانسر هستیم تا در کنار حمایت هاى اداره کل ورزش و جوانان استان بتوانیم روند رو به رشد موجود را تسریع ببخشیم و به جرات مى گویم امروز بهترین بستر براى حضور حامیان ورزشى در رشته وزنه بردارى فارس فراهم است.

وى ادامه داد: وزنه بردارى رشته اى المپیکى بوده و اگر بیشتر از برخى رشته هاى ورزشى همچون فوتبال طرفدار نداشته باشد ، کمتر هم ندارد و چهره هاى ملى وزنه بردارى در بین مردم شناخته شده و محبوب هستند و امروز وظیفه ماست که قهرمانان خود را به مردم ورزش دوست و مدیران استان معرفى کنیم و با یک حمایت همه جانبه سهم قهرمانان فارس را در تیم ملى با حفظ وضع مرجود ارتقاء ببخشیم و در کنار حمایت موجود از سوى اداره کل ورزش و جوانان استان به حمایت دیگر مدیران استان نیز براى ارتقاء وضع موجود نیازمندیم.

رئیس هیئت وزنه بردارى استان فارس با بیان اینکه مسابقات وزنه بردارى قهرمانى جهان دانشجویان را پیش رو داریم ، خاطر نشان کرد : ترکیب تیم ملی وزنه‌برداری برای حضور در بازی‌های دانشجویان جهان مشخص شد و قهرمانان وزنه بردارى فارس با درخشش در اردوى تیم ملى توانستند دو نماینده در ترکیب تیم ملى هفت نفره کشور داشته باشند.

وى تصریح کرد : تیم ملى وزنه‌برداری قرار است در این دوره با ٧ وزنه‌بردار شرکت کند. این وزنه‌برداران تا اعزام به بازی‌های یونیورسیاد همراه با تیم ملی وزنه برداری که برای بازی‌های داخل سالن آسیا و قهرمانی جهان آماده می‌شوند، تمرین‌های خود را دنبال می‌کنند.

رهائى بیان کرد: در دسته ٧٧ کیلوگرم جابر بهروزى و در دسته ٩٤ کیلوگرم نیز محمد زارعى دو قهرمان با اخلاق مرودشت به عنوان نمایندگان شایسته فارس در ترکیب تیم ملى وزنه بردارى عازم یونیورسیاد جهت مسابقات قهرمانى دانشجویان جهان خواهند بود که حضور موفق این عزیزان در اردوى تیم ملى وزنه بردارى و انتخاب جهت اعزام را به تمامى مردم ورزش دوست و علاقه مندان وزنه بردارى فارس  تبریک مى گویم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.