با تلاش مأموران انتظامی شهرستان‌های داراب، خرمبید و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، 231 کیلوگرم تریاک در فارس کشف شد.

به گزارش ایلنا،‌ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید جنتی‌فر شهرستان خرمبید هنگام کنترل خودروی‌های عبوری، به یک دستگاه کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.

سرهنگ‌ محمد جعفر تولایی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو 94 کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در چرخ‌های محور عقب کامیون جاسازی شده بود، کشف و راننده و سرنشین دستگیر شدند.

وی افزود: همچنین مأموران انتظامی شهرستان داراب یک دستگاه خودرو پژو پارس را پس از طی مسافتی تعقیب و گریز متوقف و متهمان با توجه به تاریکی شب و پوشش گیاهی منطقه با به جا گذاشتن خودرو از محل متواری شدند. در بازرسی از این خودرو 88 کیلوگرم تریاک کشف و مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان انتقال داده شد.

کشف محموله مواد مخدر در مسیر انتقال از بندرعباس به شیراز

تولایی به عملیات دیگر مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اشاره و تصریح کرد: پس از آنکه مشخص شد شخصی با هویت ا-د قصد انتقال یک محموله مواد مخدر را از بندرعباس به شهرستان شیراز دارد، موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت و پس از شناسایی یک دستگاه پژو پارس در ورودی شیراز، آن را توقیف و به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های صورت‌گرفته مقدار 49 کیلوگرم تریاک که در کپسول گاز خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

این مقام نیروی انتظامی افزود: در این رابطه دو نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو که محموله را اسکورت می‌کرد، توقیف شد و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تأکید کرد: پلیس در راستای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و مبارزه بی‌امان با این پدیده شوم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.