به گزارش ایرنا ، عملیات گازرسانی به 14 روستای شهرستان خنج شامل محمله، باغان، زنگویه، هفتوان، هنگنویه، دمکو بیدزرد، کهنویه، جنگویه، تخته، چاه‌طلا، لاغر، مکویه، چم‌کوکو و جهره آغاز شد.
هوشنگ محمدی مدیرعامل شرکت گاز استان فارس شنبه در این مراسم گفت:براساس برنامه‌ زمان‌ بندی شده و قول پیمانکار امیدواریم بتوانیم تا پایان سال تعداد زیادی از روستاهای شهرستان خنج را به شبکه سراسری گاز متصل کنیم.
وی گفت: کل هزینه این پروژه از محل اعتبارات وزارت نفت و شرکت گاز استان فارس تامین شده است و پیمانکار آن نیز شرکت آذر آب است.
محمدی ادامه داد: عملیات گازرسانی به هفت روستای دیگر شهرستان که شامل چاه ‌طوس، مز، آشنا، بیغرد، حسین‌آباد، اکبرآباد و سیف‌آباد و همچنین بخشی از شهر خنج است فعلاً در حال انجام است که گازرسانی برخی از این روستاها در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.
او ادامه داد:‌ مجموع اعتبارات اختصاص داده شده به این طرح ها 51 میلیارد تومان است وامید می رود تا پایان سال این روستاها از گاز برخوردارشوند.
محمدی بیان کرد:‌ اولین نقطه گازرسانی شده در استان فارس مربوط به روستای گویم در نزدیکی شیراز بود که در سال 1342 انجام شد.
جمشید جعفرپور نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: توقع از کسانی که پیمانکار و مجری طرح گازرسانی به روستاهای شهرستان خنج هستند این است که این کار بدون هیچ وقفه‌ای دنبال شود و به مشکلات برنخورد.
خنج در 265 کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.
خبرنگار:‌عبدالله اعظمی ** انتشاردهنده : غلامرضامالک زاده
7367 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.