به گزارش ایرنا سید علاء الدین کراماتی، چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان سروستان افزود: اگر چه سال ها قبل راه نجات حوزه صنعت و فضای سبز این شهرستان را انتقال پساب شیراز اعلام کردند، اما با وجود سپری شدن چندین سال از طرح این موضوع، تنها 30 کیلومتر لوله گذاری برای انتقال این آب صورت گرفته و به رغم پیگیرهایی که در این زمینه انجام شده این طرح هنوز به اتمام نرسیده است.
وی ادامه داد: با در نظر گرفتن اینکه در برخی از مناطق شیراز سطح آب بالاست، انتقال آب های سطحی و پساب فاضلاب این شهر به دشت سروستان علاوه بر اینکه مشکل بالا بودن آب را در اینگونه مناطق حل می کند در آبیاری فضای سبز و تامین نیاز آب حوزه صنعت سروستان نیز موثر است.
فرماندار سروستان، همچنین به موضوع تامین آب آشامیدنی شهرستان سروستان اشاره کرد و گفت: با کمک نماینده مردم شهرستان های سروستان، کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی، اعتباری به این امر تخصیص داده شده و مشکل آب سروستان تا حدودی برطرف شده است.
کراماتی افزود: ظرف چهار سال گذشته با وجود مشکلات و محدودیت های منابع مالی، اقدامات خوبی در حوزه عمرانی این شهرستان انجام شده که رضایت نسبی مردم این منطقه را به دنبال داشته اما هنوز مردم انتظارات و خواسته های بیشتری دارند.
شهرستان سروستان در فاصله 80 کیلومتری شرق شیراز واقع شده است.
6122 /6118
خبرنگار: سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.