شهردار شیراز با تأکید بر تلاش‌های شهرداری شیراز برای افزایش تعداد واگن‌های قطار شهری گفت: کار شهرداری در احداث خط و ایستگاه‌ها به پایان رسیده است و مسئله‌ تأمین واگن‌ها در حوزه اختیارات شهرداری نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از فارس، علی‌رضا پاک‌فطرت در مراسم بازدید جمعی از خبرنگاران از فاز دوم خط یک قطار شهری شیراز گفت:اگر می‌خواهیم قطار شهری در هر 15 دقیقه یک تردد داشته باشد، باید تعداد واگن‌ها را افزایش دهیم و این موضوع نیز در حوزه وظایف دولت است.

شهردار شیراز فاز دوم از خط یک قطار شهری را آماده بهره‌برداری خواند و اعلام کرد: بنا به درخواست استاندار محترم فارس مبنی بر افتتاح فاز دوم خط یک مترو با حضور یکی از شخصیت‌های ملی، زمان افتتاح این پروژه که پیشتر پایان تیرماه اعلام شده بود، به تعویق افتاده است.

وی درخصوص زمان نهایی مسافرگیری فاز دو بیان داشت: چهار ایستگاه ولی‌عصر، فضیلت، شهید دوران و شهید دستغیب به طول 10.5 کیلومتر به‌صورت همزمان به بهره‌برداری می‌رسد و سایر ایستگاه‌ها نیز به‌جز ایستگاه وکیل‌الرعایا، به‌تدریج و تا پایان سال جاری آماده مسافرگیری است.

شهردار شیراز ایستگاه‌های قطار شهری شیراز را یکی از زیباترین  ایستگاه‌های مترو کشور و حتی جهان خواند و افزود:طراحی ایستگاه‌های خطوط مترو  نشان‌دهنده توجه شهرداری و سازمان قطار شهری به آسایش و آرامش شهروندان است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.