بهرام پارسایی این سخنان را روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در حاشیه بازدید از این روستاها که با حضور فرماندار شهرستان شیراز، مدیرکل بازرسی استانداری فارس و شماری از مسئولان حوزه آب و راه صورت گرفت، بیان کرد.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نمایندگان مجلس علاوه بر پیگیری امور و وظایف در سطح ملی، مطالبات مردم حوزه انتخابیه و استان را نیز در دستور کار دارند و به همین منظور، در نشست هایی با حضور مسئولان استان و شهرستان ها، گره گشایی از مشکلات مردم به ویژه مناطق روستایی و اطراف شهرها را پیگیری می کنند.
پارسایی گفت: مسئولان استانی و شهرستان شیراز در بازدید روز یکشنبه نسبت به حل مشکلات مردم روستاهای این شهرستان قول های مساعدی را مطرح کردند و به طور قطع، مطالبات مردم این مناطق را پیگیری می کنیم تا وعده های مطرح شده محقق شود.
نماینده مردم شیراز در مجلس با اشاره به درخواست مردم روستاهای دهستان قره باغ شهرستان شیراز در زمینه اصلاح وضعیت جاده دسترسی گفت: جاده و مسیر عبور و مرور این روستا در شأن مردم منطقه نیست و سال ها است که نیازمند بهسازی و تعریض است.
وی گفت: مسئولان شهرستان شیراز در این بازدید قول مساعد دادند که تا قبل از شروع بارندگی امسال، مشکلات بخش عمده ای از این جاده برطرف شود و عملیات اجرایی مورد نیاز را از هفته آینده آغاز کنند.
پارسایی با اشاره به مشکل مردم برخی روستاهای همجوار شیراز در زمینه آب آشامیدنی گفت: فرماندار شهرستان شیراز در این بازدید بر پیگیری برای حل این مشکل و تامین بودجه مورد نیاز برای آبرسانی به این روستاها تاکید کرد و مدیران شرکت آب و فاضلاب نیز در این زمینه قول همکاری دادند.
وی گفت: از آنجا که آب آشامیدنی از اهمیت زیادی در سلامت مردم برخوردار است، در این بازدید مقرر شد که عملیات اجرایی آبرسانی به روستاهای قره باغ و سیاخ دارنگون در مردادماه امسال آغاز شود.
این نماینده مجلس همچنین بیان کرد: با وجود مشکل مردم منطقه سیاخ دارنگون در تامین آب آشامیدنی مورد نیاز، برخی سازمان ها حدود 100 هکتار زمین را اجاره داده اند و آبیاری این مزارع هم اینک با آب چاه های زیرزمینی در حال انجام است، موضوعی که تامل برانگیز است.
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: یکی دیگر از مطالبات مردم روستاهای بازدید شده در ارتباط با حریم روستاهایشان بود و بنا بر این است که در یک هفته آینده، جلسه ای با حضور فرماندار شیراز و مدیرکل بازرسی استانداری فارس و دیگر مسئولان مرتبط برای رفع این مشکل تدبیر اندیشی کنند.
به گفته پارسایی، در این بازدید همچنین در ارتباط با ایجاد فضاهای ورزشی در روستاهای دهستان های قره باغ و سیاخ دارنگون شهرستان شیراز و تکمیل خانه بهداشت روستای قره باغ تصمیم گیری شد.
7379/ 2027
خبرنگار: سعید فانی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.