به گزارش دریافتی سه شنبه ایرنا از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی
گفت: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی در بازرسی از 9 دستگاه خودرو سبک و سنگین، 2 هزار و 109 عدد لوازم خانگی شامل، توستر، ماکروفر، ماشین لباسشویی، کولر گازی، یخچال، سه هزار و 840 کیلوگرم برنج، 273 کیلوگرم زغال و هفت هزار 780 قوطی نوشیدنی خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف کردند.
سرهنگ عبادی نژاد افزود: ارزش این کالاهای قاچاق مکشوفه افزون بر 12 میلیارد و 270 میلیون ریال برآورد شده و در ارتباط با آنها 9 نفر دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.
در گزارش دیگری از این معاونت به نقل از فرمانده انتظامی شهرستان فراشبند بیان شده است: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل محورهای اصلی، به 2 دستگاه خودرو سنگین حامل بار شک و آنها را متوقف کردند.
سرهنگ علی رزمجویی افزود: در بازرسی از این خودروها 23 هزار کیلوگرم برنج و چهار هزار و 608 قوطی انواع نوشیدنی و قاچاق و فاقد مجوز گمرکی کشف شد.
به گفنه فرمانده انتظامی شهرستان فراشبند، ارزش این کالاها یک میلیارد و 140 میلیون ریال برآورد شده و در ارتباط با آن
2 نفر قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند و خودروهای حامل این کالاها نیز توقیف شد.
بنا به گزارش دیگری از این معاونت، رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان فارس اظهار کرد: اکیپ گشت ماموران یگان امداد شهرستان فیروزآباد هنگام گشت زنی در این شهر به یک دستگاه خودرو وانت پراید شک و آن را متوقف کردند.
سرهنگ احمد رضا استوار افزود: در بازرسی از این خودرو 6 دستگاه ماشین لباسشویی و یک دستگاه آب سرد کن قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف و راننده خودرو دستگیر شد.
او بیان کرد: متهم برای رهایی از چنگال قانون 50 میلیون ریال وجه نقد به عنوان رشوه به ماموران پیشنهاد داد که ماموران درستکار ضمن رد آن، مراتب را صورتجلسه کردند و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
7368 /6118
دریافت خبر: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.