به گزارش ایرنا، پیکرهای مطهر این شهدا با شاخه های گل و ندای الله اکبر و لا اله الا الله بر روی دستان مردم شهیدپرور شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی مورد استقبال قرار گرفت.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: پس از برگزاری مراسم استقبال که از فرودگاه شیراز آغاز شد، پیکرهای مطهر شهدا به محل معراج‌ شهدای گمنام منتقل می‌شود.
سرهنگ حمیدرضا گرامی افزود: پیکر مطهر این شهدا همزمان با شهادت امام صادق (ع) مصادف با 29 تیرماه 96 در 10 نقطه از استان فارس تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.
وی بیان کرد: پیکر مطهر 2 شهید گمنام دفاع مقدس در شهرک میانرود و پیکر مطهر یک شهید گمنام نیز در پارک 580 هکتاری دراک شیراز به خاک سپرده می شود.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس اظهارداشت: از این تعداد سه شهید در شیراز و پیکرهای مطهر بیست شهید گمنام دیگر در شهرستان های فیروزآباد، مُهر، لامرد و لار تشییع و به خاک سپرده می شود.
گرامی ادامه داد: شهر شیراز و برخی از مناطق استان به مدت سه روز میزبان پیکرهای مطهر این شهدا هستند و ویژه برنامه های وداع با شهدا با حضور اقشار مردم در این مناطق برگزار می شود.
وی با بیان اینکه اُنس با شهدا و حضور در مراسم تشییع و تدفین شهدای دفاع مقدس روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده می کند اضافه کرد: استان فارس 15 هزار شهید به نظام اسلامی تقدیم کرده است که مردم ولایتمدار این استان در آیین های ویژه بزرگداشت این شهدا نیز حضور گسترده و با بصیرتی خواهند داشت.
3002 / 2027
خبرنگار: فاطمه هاشمی نیک ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.