به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، عبدالله حسینی ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی و تامین اجتماعی بیان داشت: سازمان تامین اجتماعی در ارائه خدمات به مردم پیش قدم بوده است و اکثر مردم با خدمات تامین اجتماعی آشنایی دارند و دولت یازدهم حمایت های خوبی را از این سازمان با پرداخت مطالبات خود داشته است.

وی ادامه داد: افزایش بیمه شدگان تامین اجتماعی شهرستان در دولت یازدهم  نشانگر روند رو به رشد اشتغال در شهرستان است که براساس گزارش تامین اجتماعی شهرستان ؛ ۱۰۰۰ نفر  در یک سال اخیر تحت پوشش تامین اجتماعی قرار گرفتند.

فرماندار لامرد بر استفاده از تمامی ظرفیت ها برای تقویت حوزه درمان شهرستان تاکید کرد و گفت: رفع مشکلات درمانی همچنان در اولویت برنامه های نماینده محترم مردم در مجلس و مجموعه فرمانداری بوده است و اعتباری را در سال جاری برای احداث پانسیون پزشکان اختصاص داده ایم تا پزشکان بتوانند با آرامش بیشتری در بخش درمان به شهروندان محترم خدمات دهند.

در ادامه امیر زاهدی مدیر درمانگاه تخصصی امام رضا(ع) بیان داشت: روزانه حدود ۵۰ نفر از خدمات رایگان دندانپزشکی درمانگاه تامین اجتماعی لامرد استفاده می کنند و این درمانگاه به شهرستانهای همجوار هم خدمات می دهد.

زاهدی گفت: تمامی بیمه شدگان تامین اجتماعی می توانند برای گرفتن نوبت با سامانه نوبت دهی تلفنی درمانگاه در تماس باشند و از خدمات رایگان این مرکز درمانی استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: راه اندازی سونوگرافی و رادیولوژی و همچنین دو شیفت شدن درمانگاه از برنامه های آتی و خواسته‌هایی بوده که ان شاالله مسئولان محترم پیگیری کنند تا شاهد افزایش خدمات درمانی در این مرکز باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.