مردان جوان که با یکدیگر درگیر و عصبانی شده بودند با قلیان های شکسته و قمه به یکدیگر حمله کردند و حادثه هولناکی را رقم زدند.
این حادثه چندی قبل در محله سعدی شیراز رخ داد. آن شب تعدادی اوباش در یک قهوه خانه بوده و مشغول کشیدن قلیان بودند.
آنها در لحظه ای برسر مسائل جزیی با هم درگیر شده و پیراهنشان را بیرون آوردند.
صاحب قهوه خانه که حدس میزد مردان جوان در حالت عادی نباشند، تصمیم گرفت سکوت کند اما مردان شرور دست بردار نبودند. آنها قلیان ها را شکسته و درحالیکه قلیان شکسته و قمه در دست داشتند شروع به ضرب و شتم کردند.
یکی از شاهدان حادثه میگوید: آنها بیمحابا ضربات قمه را بر بدن مردی وارد میکردند و این در حالی بود که شاهدان جرأت نزدیک شدن به آنها و مداخله در درگیری را نداشتند.او ادامه میدهد: آنها اینقدر یکی را زدند که تمام دل و روده هایش بیرون آمد و دیگر افراد آنها را جمع می کرده و داخل شکمش می ریختند.
مردان مهاجم پس از این حمله خونین به سرعت از قهوه خانه خارج شدند و برخی سوار بر خودرو و یا پای پیاده فرار کردند. ماهم موضوع را به پلیس گزارش داده و مصدوم را به بیمارستان منتقل کردیم. با توجه به حساسیت موضوع پرونده ای در شعبه 10 بازپرسی دادسرای جنایی شیراز تشکیل و دستورات لازم از سوی بازپرس محمدی دره شوری برای شناسایی و دستگیری عاملان این حمله صادر شد. با انجام اقدامات پلیسی مشخص شد که این افراد پس ازحادثه به ارمنستان و ترکیه گریخته اند از این رو دستورات ویژه ای صادر و تحقیقات گسترده انجام شد. در حالی تحقیقات در این خصوص ادامه داشت که روند درمانی مصدوم این ماجرا روبه بهبود بود اما فلج شده بود. در ادامه ماموران با کارهای اطلاعاتی دریافتند که این افراد به فارس آمدهاند از این رو آنها را ردیابی کرده و در نهایت هر سه نفر را دستگیر کردند. در بازجویی ها این افراد به درگیری در قهوه خانه اعتراف کردند. بدین ترتیب این پرونده با صدرو قرار نهایی به دادگاه ارسال شد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 699378
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.