حامد پورحسینی، سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تاکنون تعداد قابل توجهی از افراد به عنوان همراه (راننده) در این مجموعه در شیراز مشغول به کار شده اند که با توسعه آن امکان جذب تعداد بیشتری راننده نیز فراهم خواهد شد.
وی ادامه داد: شیراز بعد از تهران، کرج و اصفهان چهارمین شهر کشور است که اسنپ خدمات خود را در آن به شهروندان ارائه می دهد و به زودی شهرهای جدیدی نیز تحت سرویس دهی اسنپ قرار خواهند گرفت.
او اظهار کرد: تیم های عملیات و بازاریابی اسنپ به طور پیوسته در حال گسترش هماهنگ ناوگان و مسافران هستند و در شهر شیراز نیز تعداد و گستره‌ ناوگان همراهان (رانندگان) متناسب با تعداد متقاضیان اسنپ که با رشد قابل توجهی در حال افزایش است توسعه می یابد.
پورحسینی گفت: هم اینک اسنپ تنها در شهر شیراز مشغول به کار است و امید است که در آینده نزدیک خدمات هوشمند حمل و نقل اسنپ به سایر شهرهای این استان نیز تسری یابد.
وی، سرعت دسترسی به خدمات، کاهش هزینه های مصرف کننده و دستیابی به کیفیت بهتر در خدمات حمل و نقل شهری را از جمله مزیت های کلان استفاده از سرویس های هوشمند حمل و نقل برشمرد و افزود: اسنپ به عنوان راهبر اصلی این بازار در ایران محسوب می شود.
او اضافه کرد: رونق هرچه بیشتر این سرویس و سرویس های مشابه در نگاه کلان علاوه بر اینکه منجر به استفاده‌ بهینه تر از منابع عمومی و خصوصی می شود، رونق اقتصادی را نیز به دنبال خواهد داشت.
پورحسینی اظهار داشت: افراد متقاضی به همکاری با اسنپ به عنوان همراه (راننده) باید ضمن ارائه‌ مدارکی مانند گواهی عدم سوء پیشینه، مدارک شناسایی مالکیت و بیمه‌ خودرو، در دوره‌های آموزشی اسنپ نیز شرکت کنند و در صورت دارا بودن تمام شرایط می توانند فعالیت خود را در ناوگان آغاز کنند.
او گفت: تیم کنترل کیفی نیز به طور مستمر بر عملکرد همراهان (رانندگان) نظارت مستقیم دارد و می کوشد با بررسی های مستقیم و غیرمستقیم، کیفیت سفر مسافران خود را بهبود بخشد.
اسنتپ (snapp) یک سرویس هم سفری آنلاین است که اپلیکیشن نصب شده بر روی تلفن همراه به طور خودکار مسافر را با نزدیکترین راننده مرتبط می سازد و موقعیت مسافر را برای راننده ارسال می کند.
مشتریان از طریق اپلیکیشن تلفن همراه خود تقاضای خودرو کرده و موقعیت راننده خود را نیز ردیابی می کنند.
6122 /6118
خبرنگار: سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.