به گزارش ایرنا حیدرعلی کامیاب کلانتری، دوشنبه در دیدار با اعضای هیات رئیسه انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری استان فارس در شیراز افزود: این تشکل باید برای تثبیت خود در قالب یک برنامه بلند مدت گام های اساسی و مهمی درحوزه آموزش و رفاه اعضا بردارد.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس بیان داشت: اقشار مختلف جامعه برای رسیدن به مطالبات قانونی خود نیاز به تشکیلات صنفی دارند و انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری استان فارس می تواند به این قشر تاثیر گذار در جامعه کمک کند.
وی افزود: خبرنگاری حرفه مقدسی است که باید برای ورود به آن شاخص های ویژه ای در نظر گرفت و نباید اینگونه استنباط شود که هرکس با در دست گرفتن یک قلم و کاغذ خبرنگار محسوب می شود.
کامیاب کلانتری، همچنین به نقش رسانه ها در توسعه ورزش اشاره کرد و بیان داشت: پیوند بین رسانه‌ها و توسعه، سال‌هاست که به شیوه های گوناگون مورد بحث قرار گرفته است و بی شک رسانه ها نقش بسزایی در توسعه ورزش، سیاست و فرهنگ ایفا می کنند.
وی ادامه داد: ورزش نیز برای فراهم سازی زیربنای توسعه، نیازمند همکاری با رسانه هاست از این رو با انجمن صنفی خبرنگاران همکاری خواهیم کرد.
در این نشست، اعضای انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری استان فارس به بیان دیدگاه های خود پرداختند و در ادامه، نوید عبداللهی فرد به عنوان مسئول کمیته ورزش انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری این استان معرفی شد.
7368 /6118
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.