به گزارش دریافتی یکشنبه ایرنا از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، علی القاصی مهر در جمع فرماندهان، معاونان و روسای پلیس های تخصصی این استان در شیراز افزود: بیشترین شمار زندانیان این استان مربوط به جرائم خشن است و برای دستگیری مجرمان متواری باید تلاش بیشتری شود.
در این گزارش به شمار زندانیان جرائم نام برده اشاره ای نشده است.
وی، وضعیت فارس در حوزه امنیت را بسیار خوب و قابل قبول توصیف کرد و اظهار داشت: اقتدار پلیس و اعتماد مردم 2 مولفه و شاخصه بسیار مهم است که باید تمام فعالیت ها و اقدامات کارکنان نیروی انتظامی حول این 2 محور باشد.
او اظهار کرد: تا کنون پلیس فارس توانسته با اقتدار، باند های شرارت و سارقان مسلح را که قصد میدان داری داشتند دستگیر و یا حذف کند و این اقدام با حمایت و پشتیبانی مجموعه های قضایی و امنیتی نتایج بسیار خوبی به دنبال داشته است.
رئیس کل دادگستری فارس، یکی از اهداف مجموعه قضایی این استان را پیشگیری از وقوع جرم دانست و گفت: امسال یکی از اولویت های مهم دستگاه قضایی و نیروی انتظامی دستگیری مجرمان و متهمان متواری است.
فرمانده انتظامی استان فارس هم گفت: امسال با وجود حساسیت بالایی که در این استان وجود داشت، شاهد برگزاری سالم ترین و بهترین انتخابات بودیم.
سردار سرتیب دوم احمد علی گودرزی افزود: در چهاردهم تیرماه 96 نیز پلیس توانست با یک کار علمی و فنی، سارق مسلح بانک های فارس و اصفهان را شناسایی و دستگیر کند که این امر باعث امیدواری، اعتماد و خرسندی شهروندان نسبت به نیروی انتظامی استان شده است.
6122 /6118
دریافت خبر: سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.