به گزارش ایرنا مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در آیین گشایش این نمایشگاه گفت:نمایشگاه با حضور147 شرکت داخلی و نمایندگان شرکت های خارجی در قالب 550 غرفه در پنج سالن حافظ، بهار، سرو، نرگس و ملاصدرا و فضای باز نمایشگاهی در مساحتی حدود 17000 متر مربع فعالیت دارد.
عبدالناصر اسکندری بیان کرد: مشارکت کنندگان از استان های فارس، بوشهر، اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، گیلان و مازندران و نمایندگان کشورهای ژاپن، فرانسه،ترکیه، تایوان، روسیه، چین، کره جنوبی، انگلیس، ایتالیا، اسپانیا، امریکا، آفریقای جنوبی در این نمایشگاه حضور دارند .
اوادامه داد:شرکت کنندگان درزمینه های مختلف ساختمانی ازجمله صنایع گچ، سیمان، آجر،سنگ معدنی و مصنوعی، درهای ضد سرقت، شیرآلات، لوله و اتصالات ، یراق آلات ، مخازن پلی اتیلن، انواع ساندویچ پنل ، تیرچه ، میلگرد، بلوک، چسب،کناف، بتن، انواع عایق و رنگ های صنعتی و ساختمانی، آسانسور و بالابر و دکوراسیون داخلی و نماهای خارجی و ... به ارائه آخرین دستاوردها و خدمات خود می پردازند.
اسکندری گفت: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه چند کارگاه و کلاس آموزشی و تخصصی در زمینه صنعت ساختمان برگزار می شود و تمام علاقه مندان و متخصصان این حوزه و بازدیدکنندگان می توانند تا جمعه 16 تیرماه از ساعت 17 الی 22 به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس مراجعه کنند.
خبرنگار: فاطمه هاشمی نیک ** انتشار دهنده:‌غلامرضا مالک زاده
3002/ 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.