«شاهر مراد» در حاشیه مراسم افتتاح نخستین پرواز شیراز- وین با بیان این که شیراز یکی از مهم ترین شهرهای ایران محسوب می شود، گفت: این شهر از نظر تاریخی و فرهنگ از شهرت جهانی برخوردار است و امیدواریم این پرواز به یکی از مسیرهای پر رفت و آمد تبدیل گردد.
وی افزود: برقراری این مسیر پروازی بی شک توسعه و رونق گردشگری را در پی خواهد داشت.
مراد در ادامه به فعالیتهای شرکت هواپیمایی اتریش اشاره کرد و گفت: شرکت هواپیمایی اتریش زیر مجموعه هواپیمایی لوفت هانزا آلمان است و ما از فعالیت های 60 ساله این شرکت هواپیمایی در ایران بسیار خرسندیم.
مدیر کل شرکت هواپیمایی اتریش در ایران با بیان این که در حال حاضر 4 پرواز در هفته از شیراز به وین انجام میشود گفت: پروازهای رفت از شیراز در روزهای شنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هر هفته و پروازهای برگشت نیز در روزهای جمعه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه خواهد بود.
وی در خصوص نوع هواپیماهای این پرواز نیز گفت: تمامی هواپیماهای این هوایی ایرباس 319 Aو 320 A هستند که گنجایش 130 مسافر را دارند.
مدیر کل هواپیمایی اتریش در ایران همچنین به انتخاب روزهای تعیین شده این مسیر هوایی اشاره کرد و افزود: این روزها با در نظر گرفتن فعالیتهای مردمی، تعطیلات و روزهای کاری مردم دو کشور انتخاب شدند.
مراد در ادامه این گفت و گو از تلاش برای رونق بخشیدن پروازها در مسیر شیراز- وین خبر داد و افزود: پایداری و رونق این مسیر پروازی به حمایت و فعالیت خوب آژانسها و دفاتر خدمات مسافرت هوایی در شیراز بستگی دارد.
مدیرکل هواپیمایی اتریش در ایران همچنین حضور و فعالیت دیگر شرکت های هواپیمایی خارجی در ایران به ویژه در شیراز اشاره و تاکید کرد: رقابت در این عرصه تنگاتنگ است و ایران جایی است که برای دیده شدن باید تلاش فراوانی کرد از این رو ارایه خدمات با کیفیت مطلوب و پیشرفت روز به روز ایرلاین همواره مدنظر قرار دارد. وی در ادامه افزود: طبق پیش بینی برنامه ریزیهای صورت گرفته فروش بلیت این مسیرها از طریق آژانس های مسافرتی مختلف در شیراز انجام می شود.
مراد همچنین گفت: این چنین مسیر پروازی میان شیراز و وین سبب افزایش روابط میان دو کشور و تبادل گردشگر خواهد شد و آسان سازی مسیر پروازی به رشد این سفرها و صنعت گردشگری کمک می کند. مدیرکل هواپیمایی اتریش در ایران در بخش دیگری از سخنانش افزود: بیشتر گردشگرانی که به ایران سفر می کنند تمایل بسیاری دارند که از شهرهای شیراز و اصفهان دیدن کنند از این رو برقراری چنین پروازی موجب میشود که سفر گردشگران خارجی تنها به تهران معطوف نگردد.
وی در ادامه گفت: مردم ایران بسیار میهمان نواز و مهربان هستند و جالب اینجاست که برای رسیدن به چیزهایی که میخواهند تلاش بسیاری می کنند و برای رسیدن به اهدافشان از هیچ کاری دریغ نکرده و در واقع روحیه تلاشگری ایرانیان در کنار مهربانی و خونگرمی شان قابل توجه است.
مراد همچنین گفت: خوشبختانه مهربانی و میهمان نوازی در مردم شیراز بسیار مشهود است و آرامشی که مردم این دیار در چهره شان وجود دارد بسیار تاثیرگذار میباشد و هر گردشگری را مجذوب مهربانی و میهمان نوازی خود می کند.
بنابراین گزارش، این مراسم با حضور تنی چند از فعالین حوزه گردشگری فارس و مدیران دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی استان برگزار شد، همچنین در این مراسم «ریچارد ویزرت» به عنوان مدیر ایستگاه پروازی در شیراز و اصفهان و «ونافوتور» به عنوان برنامه ریز پروازها و «استفان ورز من» به عنوان مدیر ایستگاه فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) معرفی شدند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 690252
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.