به گزارش ایرنا، محمدرضا رضایی کوچی روز پنجشنبه در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی با موضوع نقش مدیریت شهری در توسعه و عمران در محل فرمانداری جهرم افزود: انتخاب شهردار یک امتیاز ویژه است که برای شوراها در قانون در نظر گرفته شده است و شوراها نیز باید این ماموریت را با بررسی های همه جانبه به سرانجام برسانند.
نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی از شوراهای اسلامی به عنوان پارلمان محلی یاد کرد گفت: محیط زندگی در روحیه‌ مردم اثرگذار است و از این رو، باید زیرساخت‌های شهری برای ارتقای روحیه نشاط و امید آماده شود.
امام جمعه جهرم نیز در این جلسه گفت: امروز بزرگترین درآمد شهرداری جهرم تفکیک باغ‌هاست که صدها درخت و نخل زنده در آن وجود دارد و این رویکرد باید عوض شود.
حجت الاسلام لطف‌الله دژکام افزود: باید با دوری گرفتن از بد اخلاقی ها اجازه نداد که مصلحت شهر فدای بازی های سیاسی شود و به جای آن، خدمت دلسوزانه به مردم به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.
فرماندار ویژه جهرم نیز در این آین گفت: با تلاش های صورت گرفته، شهر جهرم از بن‌بست نجات پیدا کرده است و مطابق سرشماری و تحلیل آن جهرم به عنوان شهرستان مهاجرپذیر در سطح استان شناخته شده است.
علیرضا صحراییان افزود: شهر جهرم سومین شهر بزرگ استان فارس است و شهرداری این شهر، طرح های نیمه‌تمام زیادی دارد که باید در نخستین فرصت ممکن به بهره برداری برسند.
وی اظهار کرد: پل‌های کشه برفی در بزرگراه جهرم-شیراز که در سیل بهمن پارسال تخریب شد، بازسازی شده و زیربار ترافیک رفته است ولی هنوز پل‌هایی که در شهر جهرم تخریب شده بود پس از چهار ماه بازسازی نشده اند و مردم در این زمینه نگرانی هایی دارند.
در این جلسه، شماری از فعالان اقتصادی و کارآفرینان جهرم به طرح مشکلات و راهکارهای پیشنهادی برای حل آنها پرداختند.
شهرستان جهرم در 193 کیلومتری جنوب شرق شیراز واقع است.
7369/ 2027
خبرنگار: بهرام بشیری زاده جهرمی ** انتشار: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.