لطیف رستاد چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پارسال حدود 2 هزار و 400 تن از انواع دانه های روغنی از کشاورزان فارس خریداری شده بود.
وی با اشاره به خریداری 12 هزار و 713 تن کلزا تاکنون از کشاورزان فارس، ارزش این محصولات خریداری شده را 353 میلیارد ریال عنوان کرد.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه سه کشور گفت: از نیمه دوم فروردین امسال که خرید تضمینی گندم از کشاورزان فارس آغاز شده است تاکنون 702 هزار و 775 تن گندم از بهره برداران خریداری شده است.
وی بیان کرد: قیمت هرکیلوگرم گندم معمولی خریداری شده 13 هزار ریال و گندم دوروم هر کیلوگرم 13 هزار و 300 ریال و ارزش کل گندم خریداری شده از کشاورزان تاکنون نیز 9 هزار و 195 میلیارد ریال است.
رستاد گفت: فرایند خرید تضمینی گندم و دانه های روغنی استان از طریق 140 مرکز خرید انجام می شود و با توجه به آمادگی این مجموعه برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی، کشاورزان نباید در این زمینه هیچگونه دغدغه ای داشته باشند.
وی با اشاره به فعالیت سامانه ثبت خرید محصولات کشاورزی فارس گفت: به محض ثبت محصول خریداری شده در این سامانه، کشاورزان در کوتاه ترین زمان ممکن برای دریافت پول محصول خود به بانک معرفی می شوند و تمام تلاش ما نیز این است که پول کشاورزان تا کمترین تاخیر به آنها پرداخت شود.
6122/ 2027
خبرنگار: سارنگ عبدالهی ** انتشار: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.