سیروس زارع مهذبیه چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: مسلم نیادوست در مسابقات دو ومیدانی جام کازانف قزاقستان در ماده 800 و 1500 متر مدال طلا گرفت؛ از این رو فدراسیون دو و میدانی تصمیم گرفت از این دونده در ترکیب تیم اعزامی به مسابقات آسیایی استفاده کند .
وی با بیان این که اردوی تیم ملی هم اینک در شیراز در حال برگزاری است گفت: با اضافه شدن مسلم نیادوست در 1500 متر، میلاد سیار در 110 متر با مانع و سبحان طاهر خانی در پرش طول، شمار ورزشکاران حاضر در اردوی این تیم به 13 نفر افزایش یافت.
سرپرست اردوی تیم ملی دو و میدانی ایران اظهار کرد: اعضای تیم ملی دو و میدانی در پایان این اردوی آمادگی راهی رقابت های آسیایی در هندوستان می شوند.
وی افزود : احسان حدادی، محمد صمیمی (پرتاب دیسک)، رضا مقدم (پرتاب چکش)، حسن تفتیان (100 متر)، سبحان طاهرخانی (پرش طول)، میلاد سیار (110 متر بامانع)، علی ثمری (پرتاب وزنه)، مسلم نیادوست (1500 متر)، حسین کیهانی (سه هزار متر بامانع)، کیوان قنبرزاده (پرش ارتفاع)، علی خدیور (400 متر)، امیر مرادی (800 متر) و سحر ضیایی (پرتاب نیزه) 13 ملی پوش اعزامی به مسابقات اسیایی هندوستان هستند.
زارع مهذبیه ادامه داد : اردوی تیم ملی تا زمان اعزام به رقابت های آسیایی در ورزشگاه حافظیه شیراز ادامه خواهد داشت.
بیست و دومین دوره رقابت های دو و میدانی قهرمانی آسیا روزهای پانزدهم تا هجدهم تیرماه جاری در شهر اودیشای هندوستان برگزار می شود.
7368/ 2027
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی **انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.