به گزارش دریافتی سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی فارس مهندس شاهپور قنبری اظهار داشت:طرح ممیزی ایمنی و بهداشت واحدهای تولیدی در قالب برنامه‌های راهبردی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و با هدف بالابردن ایمنی و بهداشت واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی در دستور کار قرارگرفته است.
او افزود:با انتخاب مشاور و مجری ذیصلاح این طرح در شهرک‌های صنعتی بزرگ شیراز و آب باریک این طرح آغاز شده و در ادامه در سایر شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اجرا می‌شود.
قنبری گفت: بر اساس برنامه زمان‌ بندی تا پایان امسال حداقل 420واحد بهره‌بردار دیگر نیز با اولویت واحدهای پرخطر مورد ممیزی قرار می‌گیرد و در پایان برای آنها شناسنامه ایمنی و بهداشت (HSEE) تدوین و تنظیم خواهد شد.
این مسئول گفت: کارشناسان مربوط با حضور در واحدهای صنعتی مباحثی چون ایرادات و اشکالات ساختمانی در واحد، ایمنی تابلوهای برق، بیمه حوادث و بیمه مسؤولیت مدنی، تهیه و نصب کپسول‌های پودری اطفای حریق را بررسی می کنند و موارد نقص برای اصلاح واحدهای صنعتی به‌ طور رسمی به آن‌ها ابلاغ می‌شود.
قنبری گفت: همکاری واحدهای صنعتی برای مشارکت در اجرای طرح را خواستاریم زیرا ممیزی و بررسی ایمنی واحدهای صنعتی باهدف تدوین برنامه ایمنی و رعایت آن در همه واحدهای صنعتی برای کاهش حوادث، ضرورتی اجتناب‌ ناپذیر است.
وی افزود: تمام هزینه‌های اجرای طرح توسط شرکت شهرک‌های صنعتی پرداخت می‌شود.
دریافت خبر: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: غلامرضا مالک زاده
7368 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.