علیرضا صحراییان، شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: 70 میلیارد ریال از این اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی استان و 53 میلیارد و 600 میلیون ریال آن از محل اعتبارات سه درصد درآمد نفت و گاز تخصیص یافته است.
وی افزود: سال 95 سقف اعتبار تخصیص داده شده به شهرستان جهرم از محل تملک دارایی استانی، 59 میلیارد و 406 میلیون ریال بود و امسال این اعتبار به 70 میلیارد ریال افزایش یافته است.
صحراییان اضافه کرد: همچنین میزان اعتبار تخصیصی از محل سه درصد درآمد نفت و گاز به شهرستان جهرم امسال در مقایسه با سال های گذشته تقریبا چهار برابر شده و از 15 میلیارد ریال در سال 95 به 53 میلیارد و 600 میلیون ریال در سال 96 رسیده است.
وی گفت: این اعتبارات بین دستگاه های اجرایی این شهرستان توزیع می شود و تنها باید برای طرح های نیمه تمام هزینه شود تا آنها در اسرع وقت به اتمام برسند و در این فصل از بودجه به هیچ وجه اجازه شروع طرح جدید تا زمان اتمام طرح های قبلی داده نشده است.
صحراییان ادامه داد: تکمیل طرح ‌های نیمه تمام از اولویت‌ های مهم کاری مسئولان شهرستان جهرم است و اعتبار طرح های بزرگ این شهرستان را از محل اعتبارات ملی تامین خواهیم کرد.
فرماندار ویژه جهرم با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی نباید متکی به اعتبارات دولتی باشند، افزود: اعتبار مورد نیاز مناطقی که جزو مناطق محروم نیستند و سر فصلی برای آنها در نظر گفته نشده است نیز از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ تامین خواهد شد.
شهرستان جهرم در فاصله 193کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.
7369 /6118
خبرنگار: بهرام بشیرزاده جهرمی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.