به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی کمیته امداد فارس، حجت الاسلام سید علی اکبر جعفری افزود: از این تعداد، 835پایگاه ثابت و 254 پایگاه سیار است و همچنین در شهر شیراز ییش از 200 پایگاه به این امر اختصاص داده شده است.
وی بیان داشت: غیر از پایگاه های متعلق به کمیته امداد، 521 پایگاه که به مراکز نیکوکاری، موسسه های خیریه و بهزیستی تعلق دارند در روز عید فطر برای جمع آوری زکات فطریه مردم استان فارس مشارکت دارند.
اکبری ادامه داد: علاوه بر دفاتر و پایگاه های شورای زکات استان فارس مستقر در کمیته امداد این استان، مردم می توانند با شماره گیری کد # 5* 5* 071*8877* و شماره حساب 0101273073000 بنام کمیته امداد استان فارس، ضمن مشخص کردن وجوه شرعی خود (عام، سادات و کفارات) مبلغ مورد نظر خود را پرداخت کنند.
وی بیان کرد: مردم استان فارس در سال گذشته 20 میلیارد ریال زکات فطریه خود را به این کمیته اهدا کردند و چنانچه امسال نیمی از مردم این استان فطریه خود را به این نهاد حمایتی پرداخت کنند این رقم بیش از 140 میلیارد ریال خواهد شد که در اولین فرصت برای امور نیازمندان هزینه خواهد شد.
اکبری افزود: ایجاد عدالت اجتماعی و ساماندهی دریافت زکات فطره مردم در روز عید فطر یکی از مهمترین اهداف کمیته امداد به عنوان دبیر شورای زکات است و این امر با همکاری سایر اداره ها و دستگاه ها انجام می شود.
او گفت: همه کمک های مردمی به کمیته امداد برای امور نیازمندان و در سر فصل های مختلف از جمله مسکن، درمان، تحصیل، معیشت، ازدواج جوانان و ایجاد اشتغال هزینه می شود و حتی ریالی از مساعدت های مردمی به خارج از کشور ارسال نمی شود.
2027 /6118
دریافت خبر: سید احمد نجفی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.