به گزارش ایرنا در اطلاعیه روابط عمومی دانشگاه شیراز آمده است: به استناد فرمایش رهبر معظم انقلاب ‌ملت بزرگ ما در روز قدس با حضور یکپارچه فریاد رسای خود را در حمایت از ملت فلسطین به گوش جهانیان می‏رساند.
در اطلاعیه افزوده شده است:‌پیام روشن روز جهانی قدس، به عنوان یادگار ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی، این است که جمهوری اسلامی ایران هرگز دفاع از حق و عدالت را به خاطر میل قدرت های استکباری کنار نمی‌گذارد و همچنان پیشتاز این حرکت مبارک باقی خواهد ماند.
امسال به لطف و عنایت الهی ، بار دیگر ، دانشگاهیان دانشگاه شیراز در پیروی از آموزه های جاودان امام راحل و لبیک به دعوت مقام معظم رهبری ، در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور می یابند و درخیزشی عظیم در کنار جبهۀ بزرگ مقاومت و بیداری اسلامی و همگام و همراه با سایر مسلمانان جهان، در حمایت از مردم مظلوم و بیگناه وآوارگان بی پناه فلسطین مقاوم ، علیه ظلم و خشونت و اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی، فریاد آزادی ، استقلال ، حقانیت و مظلومیت سر می دهد.
سازمان بسیج رسانه فارس هم به مناسبت روز جهانی قدس در بیانیه ای نوشت:‌آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، یادگار و یادآور میراث گرانبهای امام راحل و نشانی از عمق دوراندیشی و هوشمندی بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی است.
در بیانیه آمده است:‌بی‌شک انقلاب اسلامی پرچمدار مبارزات ضداستکباری در جهان و عامل مهمی در بیداری ملتها بویژه در کشور‌های اسلامی بود و اینک، به برکت این نهضت، پژواک صدای انقلاب اسلامی را از جای جای منطقه و در قیام ملتها بر علیه ظلم و استکبار به نظاره نشسته ایم.
سازمان بسیج رسانه فارس نوشت:‌امروز رژیم صهیونیستی برای کمرنگ کردن اولویت قدس برای مسلمانان، تلاش می‌ کند علاوه بر حذف محور مقاومت، کشورهای اسلامی را درگیر جنگ های فرقه‌ای و داخلی کند تا برادر کشی دیگر مجالی برای مبارزه با اصلی ترین دشمن مسلمانان و آزادی خواهان جهان باقی نگذارد.
ما اصحاب بسیجی رسانه‌های استان فارس بر این باور هستیم که تنها راه‌حل مسئله فلسطین و بلکه تنها راه حل بسیاری از مسائل و معضلات کنونی جهان، نابودی رژیم صهیونیستی و خروج صهیونیست‌های غاصب از سرزمین‌های اشغالی، بازگشت آوارگان فلسطینی از اقصی‌نقاط جهان و برگزاری یک همه‌پرسی فراگیر و آزاد برای تعیین سرنوشت آینده این کشور، با رأی و اراده آنان است و هرگونه راه حل دیگر را ایجاد فرصت برای تداوم حیات اهریمنی رژیم جعلی صهیونیستی و ادامه ظلم و پایمال‌کردن حقوق مسلم فلسطینی‌ها تلقی و آن را محکوم به شکست و هر گونه مذاکره سازش کارانه با صهیونیست‌های خبیث را خیانت به اسلام و نوعی دهن کجی به خون شهدا می‌دانیم.
فرماندار آباده نیز از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد و نوشت:‌روز جهانی قدس ، روز پایداری و استقامت ، روز مقاومت و ایستادگی ، روز وحدت مسلمانان جهان برای دفاع از آرمان فلسطین و قدس عزیز گرامی باد.
محمدرضا زارع افزود:‌روز جهانی قدس روز فریاد حق خواهی و ظلم ستیزی مردمان آزاده و آزادیخواه جهان است روز جهانی قدس روز دفاع از مردم مظلوم فلسطین اشغالی است . روز جهانی قدس روز اعلام برائت از اشغالگران رژیم جعلی صهیونیستی است .
روابط عمومی اداره کل ورزشو جوانان فارس از جامعه ورزش و جوانان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین دعوت کرد.
در بیانیه این اداره آمنده است:‌جا دارد تا بار دیگر جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان فارس با حضور شکوهمند خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، همچون گذشته ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام راحل (قدس سره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و پاسخ دندان شکن به زمزمه های بدخواهان و کج اندیشان ، ندای آزادی مسلمانان و اماکن مقدسه مسلمین را سر دهند و بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب را نا امید کنند.
براساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح جمعه دوم تیر 96 از فلکه ستاد آغاز و تا حرم مطهر شاهچراغ(ع)‌ انجام می شود.
دریافت خبر:‌فاطمه هاشمی نیک ** انتشاردهنده:‌غلامرضا مالک زاده
3002/ 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.