به گزارش دریافتی چهارشنبه ایرنا از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، فرمانده انتظامی شهرستان لارستان اعلام کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور بندرعباس- لارستان، به سه دستگاه خودرو شک و آنها را متوقف کردند.
سرهنگ حسین دیندارلو افزود: در بازرسی از این وسایل نقلیه، 365 دستگاه گوشی تلفن همراه، 530 هزار نخ سیگار، 360قوطی نوشیدنی خارجی، 36 پاکت چای و 30 قوطی پودر شربت خارجی به ارزش 2 میلیارد و 330 میلیون ریال کشف شد.
او گفت: هرسه خودرو حامل این کالاهای قاچاق توقیف و به پاکینگ منتقل شد و رانندگان این خودروها دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.
در گزارش دیگری ازاین معاونت ازقول فرمانده انتظامی شهرستان داراب عنوان شده است: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، درمحور بندر عباس – شیراز، 6 دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق را توقیف کردند.
سرهنگ فرج رستمی افزود: در بازرسی از این خودروها هشت هزار کیلوگرم گیاهان دارویی، پنج هزار دست لباس، 66 عدد باطری و سه میلیون و 428 هزار و 600 نخ سیگار قاچاق و فاقد مدارک گمرکی به ارزش بیش از 2 میلیارد و 890 میلیون ریال کشف شد و در ارتباط با این کالاهای مکشوفه 6 نفر متهم دستگیر شدند.
شهرستان لارستان به مرکزیت لار در فاصله 378 کیلومتری و شهرستان داراب در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده اند.
7366 /6118
دریافت خبر: مریم احمدی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.