روابط عمومی این اداره چهارشنبه در مطلب ارسالی به ایرنا از قول مدیرکل تامین اجتماعی فارس افزود: در سال گذشته یک میلیون و 240 هزار نسخه دفترچه برای ارایه خدمات درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی فارس صادر شد که 144 هزار نسخه آن برای اولین بار ، یک میلیون و 80 هزار نسخه تجدید چاپ و 16 هزار نسخه آن چاپ دفترچه های المثنی بوده است.
مدیر کل تامین اجتماعی فارس اظهار داشت : بهای تمام شده چاپ یک نسخه دفترچه درمانی مبلغی بالغ بر چهار هزار تومان برآورد می شود که با این اوصاف می توان گفت در سال گذشته تنها در استان فارس قریب به 50 میلیارد ریال صرف چاپ و تولید دفترچه های درمانی شده است.
وی بیان کرد:علاوه بر این در سال گذشته قریب به یک میلیون و 217 هزار بار مراجعه نیز برای تمدید دفترچه های درمانی به شعب و کارگزارهای تامین اجتماعی استان داشتیم.
نباتی با اشاره به مشکلات روز افزون استفاده از دفترچه های کاغذی،صدور کارت هوشمند سلامت را به عنوان یک خدمت استراتژیک برشمرد و اظهار داشت: این خدمت یکی دیگر از خدمات راهبردی برای تحقق دولت الکترونیک به شمار می رود که با اجرای آن علاوه بر صرفه جویی و کمک به محیط زیست گام مهمی در ارایه خدمات برخط الکترونیکی مانند استعلام استحقاق درمان و افزایش رضایتمندی بیمه شدگان برداشته خواهد شد.
مدیر کل تامین اجتماعی فارس ادامه داد: مرحله اول طرح حذف دفترچه های درمانی از مراکز ملکی درمانی تامین اجتماعی سراسر کشور آغاز شده و بیمه شدگان تنها با ارایه کدملی ، خدمات درمانی را دریافت می دارند .
به گفته وی با اجرای مرحله دوم این طرح ، دفترچه های کاغذی حذف و 2 میلیون و 80 هزار نفر جامعه تحت پوشش این سازمان در فارس از مزایای کارت هوشمند سلامت بهره مند می شوند.
دریافت خبر:فاطمه هاشمی نیک ** انتشاردهنده:‌غلامرضا مالک زاده
3002 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.