به گزارش ایرنا، آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه های نماز جمعه شیراز با اشاره به دیدار 22 خردادماه جاری کارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری در آن دیدار تاکید کردند باید تلاش شود که جامعه دچار دودستگی نشود و آنچه از گذشته نیز باقی مانده از بین برود.
امام جمعه شیراز ادامه داد: همه باید برای حفظ و نجات کشور و نظام با انسجام، وحدت و صمیمیت در کنار یکدیگر با هوشیاری و بصیرت حرکت کنند و نسبت به مسائل مهم و حساس بی تفاوت نباشند.
آیت الله ایمانی، با اشاره به حوادث تروریستی اخیر در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل (ره) گفت: این حوادث زنگ خطری بود تا متوجه باشیم که با وجود تمام آماده باش ها و هوشیاری ها دشمن می تواند نفوذ کند و تمام حرکات مشکوک باید با هوشیاری رصد شود.
امام جمعه شیراز بیان کرد: رهبر معظم انقلاب بر لزوم توجه ویژه مسئولان به مساله اشتغال و معیشت مردم نیز تاکید کردند و خواستار این شدند که همه مسئولان در مسیر از بین رفتن تبعیض، اختلافات طبقاتی و فساد در جامعه با جدیت حرکت کنند.
وی، با اشاره به طرح مضمون 'آتش به اختیار' در سخنان مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان گفت: عده ای از این سخن سوء استفاده ها کردند و عده ای هم تلاش بسیار کردند تا حقیقت مطلب و امر از بین برود چرا که برخی از نتیجه آن وحشت داشتند.
آیت الله ایمانی افزود: رهبر معظم انقلاب می فرمایند که وقتی دستگاههای ذی ربط فرهنگی، سیاسی و دستگاههای موثر در جامعه اختلال پیدا کنند و نتوانستند کار خودشان را انجام دهند نباید دست روی دست گذاشت و جوانان، استادان دانشگاه و شخصیت های فرهیخته هم در گوشه ای بنشینند و بگویند که ما در رابطه با این مسائل وظیفه ای نداریم.
وی گفت: اینجاست که می بینیم برخی دشمنان و یا دوستان نادان از طرح این مسائل سوء استفاده می کنند، این به معنای هرج و مرج نیست بلکه به معنای شناخت موضوع و تشخیص وظیفه است.
آیت الله ایمانی افزود: وقتی وظیفه تشخیص داده شد باید حکم اجرا شود و بر روی دشمن و نه دوست، آتش بریزد، این تضعیف نهادهای حکومتی و دولت نیست بلکه کار کردن در آنجایی است که دیگران از کار کردن خودداری می کنند.
6122 / 2027
خبرنگار: سارنگ عبدالهی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.