مردادماه سال گذشته فریاد کمکخواهی دختر جوانی در منطقه خفر شهرستان جهرم، همسایه ها را از خانه هایشان بیرون کشید. دختر جوان با لباس هایی غرق خون از همسایه ها کمک میخواست و میگفت که داماد سابقشان وارد خانه شان شده و آنها را به گلوله بسته است.
همزمان صدای شلیک چند گلوله از خانه دختر جوان شنیده شد و مردم داماد سابق این خانواده را دیدند که با سلاحی در دست از خانه خارج شد. این مرد در جریان تیراندازی هولناک خود، همسر سابق و مادرزنش را به گلوله بست.تنها شاهد این جنایت هولناک دختر جوانی بود که از شلیکهای پیاپی داماد جان سالم به در برد.
دقایقی از این خبر میگذشت که گروهی از مأموران راهی محل حادثه در منطقه شدند. آنها پس از حضور در محل، جسد زنی جوان و مادرش را که غرق در خون روی زمین افتاده بود مشاهده کردند.
در بررسی های صورت گرفته فاش شد که متهم به قتل پس از کشتن همسر و مادرزنش با کلاش از محل گریخته است. با بررسی دقیق صحنه جنایت ،اجساد قربانیان به پزشکی قانونی انتقال یافت و پرونده ای در این خصوص تشکیل شد.
انگیزه جنایت
آنچه باعث شد مرد جوان دست به این جنایت بزند ازدواج مجدد همسرش پس از جدایی از وی بود. از این رو متهم نقشه قتل همسر و خانواده او را کشید و در یک موقعیت مناسب اجرایی کرد.در ادامه تحقیقات سرنخهایی در اختیار ماموران قرار گرفت و فاش شد که متهم به قتل از مدت ها قبل به اتهام قاچاق اسلحه در زندان بوده است و به دنبال زندانی شدن وی همسرش به صورت غیابی از وی طلاق
می گیرد.
تا اینکه متهم به قتل از زندان آزاد شده و در پی انتقام جویی بر می آید. این مرد پس از اینکه پی می برد همسرش قصد ازدواج با شخص دیگری را دارد برای اجرایی کردن نقشه قتل خود مصمم تر شده به همین دلیل از مدتی قبل نقشه قتل همسر سابق و اعضای خانواده وی را طراحی کرده است. در نهایت روز حادثه در حالی که یک اسلحه کلاش همراه داشته وارد منزل پدرهمسر سابقش شده و در یک لحظه خون به پا کرده و اعضای خانواده را به رگبار می بندد. متهم به قتل پس از اجرایی کردن نقشه قتل از محل متواری شده است. در این جنایت هولناک همسر سابق وی و مادرزنش جان خود را ازدست داده اند.
در حالی این متهم تحت تعقیب قرار گرفت که محرز گردیدوی از اشرار منطقه آبسرد جهرم بوده و در پرونده خود چندین فقره اخاذی، تیراندازی، تهدید و... به غیر از قتل داشت.
از زمانی که متهم در آبسرد خون به پا کرد ردیابی وی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و ماموران قدم به قدم دنبال این شرور مسلح بودند تا اینکه چند روز قبل ماموران با خبر شدند که وی در منطقه آبسرد است از این رو برای دستگیری اش وارد عمل شدند.
ماموران با سرنخ هایی که به دست آورده بودند توانستند مخفیگاه متهم را بامداد گذشته شناسایی و برای دستگیری وی وارد عمل شوند.
اما این شرور که متوجه موضوع شده بود با ماموران درگیر شد و در نهایت پس از یک درگیری مسلحانه ماموران او را به هلاکت رساندند. بدین ترتیب پرونده این شرور مسلح و جنایت وی بسته شد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 674779
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.