این پرونده چندی قبل با شکایتی به جریان افتاد. در جریان مطرح شدن این شکایت مشخص شد که رئیس یکی از بانک های شیراز به شیوه ماهرانه ای اقدام به پرداخت وام های میلیاردی به یکی از آشنایان خود کرده است. با توجه به حساسیت موضوع پرونده ای تشکیل و تحقیقات پیرامون افشای راز این ماجرا آغاز شد. در بررسی ها مشخص شد که با بازرسی های صورت گرفته از یک بانک مشخص شده، رئیس بانک با جعل مدارک اقدام به پرداخت وام های میلیاردی کرده و از این طریق توانسته بیش از یک میلیارد تومان وام به یکی از بستگان خود پرداخت کند . با توجه به اعلام این شکایت این پرونده با حساسیت ویژه ای رسیدگی شد.
وام های مرموز
با انجام اقدامات گسترده پلیسی مشخص شد که رئیس بانک یک میلیارد تومان وام از بانک با مدارک جعلی پرداخت کرده است. همه اینها نشان میداد که وی با دراختیار داشتن مشخصاتی توانسته بود مدارک شناسایی و دفترچه حساب را جعل کند. برای همین کارآگاهان تجسسهای خود را برای حل این معما شروع کردند.
ماجرای این وام ها، حسابی ذهن کارآگاهان را مشغول کرده بود. ماموران در شاخه دیگر به تجسسهای خود ادامه دادند و درحالیکه مطمئن بودند شخصی پشت پرده سرقت است که همه اطلاعات حساب ها را در اختیار دارد،وی را شناسایی کردند. او کسی جز رئیس بانک نبود که مأموران در تجسسهای خود توانستند حقیقت را کشف کنند. این مرد جوان دستگیر شد و در بازجوییها چارهای جز اقرار به پرداخت وام های میلیاردی با اسناد جعلی ندید.
در ادامه تحقیقات مشخص شد که رئیس بانک با سند جعلی تحت عنوان شرکت های صوری از این طریق بیش از یک میلیارد تومان وام دریافت کرده است. در ادامه فرد دیگری که با وی همدست بود نیز بازداشت شد. در حال حاضر دستورات لازم از سوی بازپرس برای مشخص شدن زوایای پنهان این ماجرا صادر شده است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 673326
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.