معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس در گزارش ارسالی دوشنبه به ایرنا از قول سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی افزود: در اجرای طرح تشدید مبارزه با عناصر اصلی مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان با انجام کارهای اطلاعاتی منسجم، یکی از شبکه های بزرگ حمل مواد مخدر را شناسایی کردند.
وی ادامه داد: ماموران با استقرار در محور فیروز آباد – شیراز با انجام ایست و بازرسی، یک دستگاه خودرو پژو پارس حامل مواد مخدر و یک دستگاه خودرو سمند را که به عنوان پشتیبان آن را همراهی می کرد شناسایی و متوقف کردند.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی از خودرو پژو پارس، 600 کیلوگرم تریاک کشف شد و پنج نفر قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شدند.
گودرزی ادامه داد: همچنین ماموران انتظامی شهرستان نی ریز هنگام گشت زنی در محور سیرجان - قطرویه به یک دستگاه خودرو وانت پیکان شک و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.
این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از این وسیله نقلیه 195کیلوگرم تریاک کشف و راننده خودرو دستگیر شد.
وی افزود: علاوه بر این در بازرسی ماموران ایست و بازرسی قطرویه شهرستان نی ریز از وسایل همراه یک مسافر اتوبوس، پنج کیلوگرم تریاک کشف و صاحب محموله دستگیر شد.
گودرزی بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان داراب نیز در بازرسی از منزلی واقع در یکی از روستاهای این شهرستان، 21 کیلوگرم تریاک کشف و یک نفر متهم را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی فارس اظهار داشت: همچنین در بازرسی ماموران از یک دستگاه پژو 206 در شهرستان خرم بید 23 کیلوگرم تریاک کشف و راننده خودرو دستگیر شد.
7368 /6118
دریافت خبر: حمید رضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.