روابط عمومی اداره کل زندان های فارس دوشنبه در مطلب ارسالی به ایرنا اعلام کرد:‌نیکوکاران این مبلغ را به صورت نقدی، تعهد و چک برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کردند.
در این آیین دادستان عمومی و انقلاب جهرم گفت : یکی از مشکلاتی که در کشور به عنوان یک آسیب اجتماعی مطرح است زندانیان هستند به خصوص زندانیان جرائم غیرعمد که ابقا در حبس، آسیب های فراوانی برای آنان و خانوادهایشان دربرخواهد داشت و خیرین و نیک اندیشان با اقدام خود باری را از دوش زندانیان برداشتند و انشاالله آنان به آغوش خانوادهایشان باز می گردند.
احمد برومندی افزود: حضور پرشور خیرین و نیکوکاران و عزم راسخ مسئولان، شهرستان جهرم را در رده بسیار خوبی دربرپایی آیین گلریزان در کشور قرار داده و امیدواریم با مساعدت بیش از پیش ستاد دیه مرکز استان شاهد آزادی زندانیان جرائم غیر عمد بیشتری باشیم.
وی با اشاره به آیه 10سوره منافقون اضافه کرد: بسیاری از افرادی که از دنیا می روند از خداوند درخواست می کنند که به دنیا بازگردند تا صدقه بدهند چون این عمل در نزد باریتعالی از اهمیت فراوانی برخوردار است و پاداش عظیم دارد.
مدیر نمایندگی ستاد دیه فارس هم گفت: نهاد مردمی ستاد دیه در فارس از سال 1382 فعالیت خود را آغاز کرده و از ابتدای تاسیس تاکنون موجب آزادی تعداد 7500 نفر از زندانیان جرائم عمد زندانهای فارس شده است .
اصغر ترابپور افزود : سال گذشته تعداد 412 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از زندان های فارس آزاد شدند و به آغوش گرم خانوادهایشان باز گشتند.
وی ادامه داد:هم اکنون تعداد 105 نفر زندانی جرائم غیر عمد در زندان جهرم هستند که برای آزادی این قشر مبلغ 50میلیارد ریال مورد نیاز است .
ذبیح الله مردانی یکی از خیرینی که همه ساله در این آیین مشارکت دارد گفت: آرزو دارم که زندانی جرائم غیر عمد در زندان ها نباشد و انشاالله با همت خیرین نیک اندیش موجبات آزادی آنان فراهم شود.
این آیین همزمان با میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه جهرم، فرماندار، مدیر نمایندگی ستاد دیه فارس، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب جهرم، روسای ادارات و تعدادی از خیرین و نیک اندیشان برگزار شد .
دریافت خبر:‌بهرام بشیری زاده جهرمی ** انتشار:‌غلامرضامالک زاده
7369 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.