به گزارش ایرنا در شبی که به نام کریم اهل بیت مزین است بیش از 5000 نفر روزه دار کازرون در این شب دعوت سفره الهی بودند و در آیین آزادی این زندانی شرکت کردند.
حجت الاسلام سجاد شریفی مسئول برگزاری این مراسم گفت:به روال همه ساله در این شب عزیز با همت خیرین سفره افطاری پهن می شود که جمعیت بسیار از دوست داران کریم اهل بیت به نیابت برکت وسلامتی و عرض ارادت به ائمه اطهار بر سر این سفر معنوی حضور پیدا می کنند.
وی گفت: این مراسم در مسجد النبی برگزار شد و تفاوت برنامه سفره امسال با دیگر سالها در این است که امسال با کمک خیرین و به مناسبت این شب یک زندانی جرائم غیر عمد هم آزاد شد و به نزد خانواده اش برگشت .
در این مراسم حجت الاسلام محمد خرسند با تبریک شب ولادت امام حسن مجتبی گفت این یک سنت حسنه ای است که به همت خیرین در این مسجد برگزار می شود .
وی گفت:حضور این جمعیت در این مکان نشان از ارادت مردم به اهل بیت است بویژه به کریم اهل بیت امام حسن مجتبی است که امروز قبر این امام در محاصره وهابیون است و اجازه نمی دهند که عرض ارادتی داشته باشند. امام جمعه کازرون گفت:‌مردم سراسر کشور ومردم این دیار برای اینکه از این غربت کاسته شود در این شب نسبت به این مراسم اهتمام می ورزند علاوه براین جوانان در این شب با پر پایی مقرهایی در مسیر خیابان ها از روزه داران پذیرایی می کنند.
خبرنگار:‌ناصر درخشنده ** انتشاردهنده:‌غلامرضا مالک زاده
7372/ 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.