به گفته معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس درگیری و تیراندازی بین 2 دستفروش در محله شهریار زرقان از توابع شهرستان شیراز دستکم 9 نفر زخمی برجا گذاشت.

به گزارش ایلنا ، سرهنگ کاوس محمدی باتایید وقوع درگیری خونین در این منطقه اعلام کرد:  بعدازظهر دیروز و به‌دنبال اختلافات شخصی بین دو نفر در شهر زرقان و محله شهریار، ابتدا ضارب با چاقو به فرد مقابل حمله کرده و در ادامه با استفاده از اسلحه گرم به او حمله می‌کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس افزود: این فرد با هویت معلوم با شلیک 7 تیر ساچمه‌ای بصورت تصادفی، موجب زخمی شدن 9 نفر از مردم حاضر در صحنه درگیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ماموران کلانتری زرقان پس از اعلام درگیری بلافاصله به محل اعزام شده، اما متوجه می‌شوند که فرد ضارب متواری شده و اسلحه شکاری خود را در همان محل رها کرده است .

محمدی با اشاره به اینکه فرد مظنون شناسایی شده و ماموران در صدد دستگیری وی هستند، افزود: حال تمامی زخمی‌ها که شامل یک نفر زن و 8 نفر مرد هستند مساعد گزارش شده و تمام آنها پس از مداوای سرپایی مرخص شده‌اند .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس در پایان ضمن دعوت برای برقراری امنیت و نظم تاکید کرد: شهروندان فهیم در صورت مشاهده اختلافات خانوادگی سعی کنند زمینه صلح و سازش را فراهم کرده و اجازه ندهند این اختلافات منجر به درگیری‌های خونین شود./

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.