به گزارش ایرنا، مسعود رستگار سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: تا مهلت تعیین شده برای ارسال آثار برای شرکت در این جشنواره در 22 اردیبهشت ماه امسال، در مجموع افزون بر سه هزار و 593 اثر از دانشجویان سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.
وی اظهار کرد: 554 اثر در بخش نقاشی، 475 اثر در بخش خوشنویسی، یک هزار و 236 اثر در بخش عکس و یک هزار و 328 اثر در بخش گرافیک دریافت کرده ایم.
رئیس جهاد دانشگاهی استان فارس ادامه داد: افزایش چشمگیر تعداد آثار دریافتی نسبت به دوره گذشته جشنواره نشان دهنده علاقه‌مندی بیشتر دانشجویان سراسر کشور به جشنواره شهود قدسی و انجام فعالیت‌های هنری با محوریت قرآنی است.
وی ادامه داد: آثار منتخب دومین جشنواره سراسری دانشحویی تجسمی قرآن و هنر در نگارخانه‌های وصال، مرکز اسناد و کتابخانه ملی، سروناز، حوزه هنری و فرهنگ‌سرای هنر، در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می گیرد.
رستگار همچنین گفت: ایجاد نشاط در جامعه دانشجویی همراه با استحکام و رواج فرهنگ قرآنی، ایجاد زمینه مناسب برای ارتباط فرهنگی و تبادل تجربه‌های هنری دانشجویی و رشد و شکوفایی آفرینش‌ها و خلق آثار فرهنگی و هنری همراه با تعمیق اندیشه و آگاهی‌های فرهنگی قرآنی از اهداف برپایی این جشنواره است.
رستگار یادآور شد: این جشنواره به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان فارس و با همکاری سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان در شیراز برگزار می‌شود.
6122/ 2027
خبرنگار: سارنگ عبدالهی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.