به گزارش دریافتی شنبه ایرنا از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس، این دانشجوی ورزشکار شیرازی در دسته 82.5 کیلوگرم ( هشتاد و دو و نیم کیلوگرم) جوانان جهان علاوه برکسب مقام قهرمانی و مدال طلا ، رکورد این دسته را 65کیلوگرم ارتقا داد و آن را به نام خود ثبت کرد.
در رقابت های بین المللی پاورلیفتینگ روسیه که با حضور560 ورزشکار از 8 کشور جهان برگزار شد، تیم های ایران، روسیه و انگلیس به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
تیم جمهوری اسلامی ایران با 32 ورزشکار در این رقابت ها شرکت کرده بود. ملکی به عنوان سرمربی و مجید نظر خانی و احمدرضا همایون پناه به عنوان مربی، ورزشکاران را در این سفر همراهی کردند.
بر اساس این گزارش، محمد رئیسی متولد 1376 در شهر شیراز به مدت هشت سال سابقه فعالیت در ورزش های قدرتی را دارد.
این ورزشکار جوان افتخارات متعددی در مسابقات قهرمانی استان، مسابقات قهرمانی جنوب کشور ، مسابقات قهرمانی کشور ، مسابقات قهرمانی دانشجویان پیام نور سراسر کشور و همچنین مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور را در کارنامه خود دارد.
به دنبال موفقیت این دانشجوی دانشگاه پیام نور استان فارس، رئیس این دانشگاه با تبریک کسب مدال ارزشمند طلای جهان به بیان بخشهایی از موفقیت های کسب شده توسط دانشجویان دانشگاه پیام نوراستان فارس در سال جاری در حوزه قهرمانی پرداخت.
دکتر عبدالرسول قرائتی در این باره گفت: پس از کسب مقام قهرمانی سوپرلیگ کاراته بانوان کشور توسط تیم دانشگاه پیام نور استان فارس، مدای طلای مسابقات پاورلیفتینگ کشور توسط آقای محمد رئیسی در قم کسب شد و پس از آن نیز مدال طلای کاراته قهرمانی کشور توسط زهرا طرازپور دانشجوی شیرازی به دست آمد.
وی ادامه داد: محمد یزدان پناه، دانشجوی دانشگاه پیام نور مرودشت نیز در مسابقات بسکتبال دانشجویان آسیا موفق به کسب مدال برنز مسابقات 'اسلم دانگ' شد.
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: موفقیت های ورزشی این دانشگاه با کسب مدال طلای جهان در‌ رشته ورزشی جوجیتسو در کشور ترکیه توسط حسین قاسمیان نژاد دانشجوی دانشگاه پیام نور جهرم ادامه یافت و خانم مهتاب بنایی دانشجوی ورزشکار دانشگاه پیام نور فسا نیز در تورنمنت بین المللی روسیه در تیم فوتسال بانوان حضور یافت و مقام سوم تیمی را کسب نمود.
وی افزود: دکترمحمدقربان زاده عضو هیات علمی رشته حقوق دانشگاه پیام نورشیراز نیز در روزهای گذشته در مسابقات پرس سینه بدون لوازم(AWPC) قوی ترین مردان ایران، قهرمانی باشگاه های استان فارس در دسته سنگین وزن، موفق به کسب مقام قهرمانی این مسابقات ودریافت مدال طلا شد.
قرائتی افزود: موفقیت های کسب شده نشان دهنده پتانسیل بالای ورزش در دانشگاه پیام نور است که امیدواریم با حمایت های گسترده تر از قبل بتوانیم ورزش قهرمانی و همگانی را در این دانشگاه توسعه دهیم.
وی بیان کرد: دانشجویان پیام نور فارس نشان داده اند که با کمترین امکانات می توانند در عرصه های ملی و بین المللی بالاترین موفقیت را به ارمغان آورند.
7368/ 2027
دریافت خبر: حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.