به گزارش ایرنا، آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه نماز جمعه شیراز با گرامیداشت 14 خرداد سالروز ارتحال امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی گفت: آن بزرگوار همواره برای مردم ارزش قائل بود و معتقد بود که همه امور باید از طریق مردم دنبال شود.
وی ادامه داد: آن امام بزرگوار به مردم به عنوان ابزار مطامع سیاسی خویش نگاه نمی کرد و برای مردم به عنوان مردم، اعتبار، ارزش، حرمت و کرامت قائل بود.
امام جمعه شیراز بیان کرد: 2 ویژگی برجسته در زندگی اجتماعی، فردی و سیاسی امام خمینی متبلور بود که یکی عشق به اسلام و دفاع از اسلام، اعتقادات، باورها و احکام اسلامی بود و ایشان در این رابطه هیچ تعارفی با احدی نداشتند.
ایمانی اظهار کرد: هر کجا پای اسلام به میان می آمد و کسی با اسلام برخورد می کرد امام با هم او برخورد می کرد و آن هنگام که جبهه ملی در مقابل لایحه قصاص موضع گرفت امام در مقابل آنها ایستاد و موضع گیری کرد.
نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیز دفاع از اسلام، در کنار مردم بودن و حفظ مردم را جزو اصل های خدشه ناپذیر انقلاب اسلامی می دانند، گفت: ایشان در نخستین روز پس از رحلت امام (ره) اعلام کردند که 'با خدای خود پیمان بسته ایم که راه امام را دنبال کنیم و مسیر او را تعقیب نمائیم' و در این 28 سال دقیقا همین کار را کرده اند.
امام جمعه شیراز گفت: مقام معظم رهبری در 28 سال گذشته توانسته اند که بحران های عظیمی که دشمنان قسم خورده انقلاب به کمک برخی افراد در داخل طراحی کرده بودند مدیریت نمایند و بسیاری از تهدیدهای بزرگ را به فرصت تبدیل کنند.
6122/ 2027
خبرنگار: سارنگ عبدالهی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.