به گزارش ایرنا، شاپور رستمی، پنجشنبه در نشست ستاد یاد واره امام (ره) در شیراز بیان داشت: امام راحل متعلق به همه آحاد جامعه است و تعلق به قشر خاصی از مردم ندارد.
وی افزود: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران توانست رژیم 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی را تغییر دهد و انقلاب اسلامی را در ایران رهبری کند که این اقدام ایشان در دنیا نمونه بود و مشابه آن تا کنون اتفاق نیفتاده است.
رستمی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران پس از 39 سال که از پیروزی انقلاب سپری می شود همچنان سرافرازانه ایستاده و در منطقه حرف های زیادی در حوزه سیاسی، اقتصادی و نظامی برای گفتن دارد.
او گفت: امروز تمام توجهات به سمت ایران است که یکی از دلایل آن رهبری نظام است که همه باید قدر آن را بدانیم.
معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه هایی که برای گرامیداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام (ره) تدارک دیده شده، اشاره کرد و بیان داشت: امسال 15 هزار برنامه به همین مناسبت از سیزدهم تا پانزدهم خردادماه جاری در بقاع متبرکه این استان برگزار خواهد شد.
رستمی افزود: برنامه های گرامیداشت سالگرد عروج امام (ره) باید در استان فارس سومین حرم اهل بیت (ع) به بهترین نحو برگزار شود و همه مردم و دستگاه های اجرایی با تمام امکانات برای برپایی هر چه شایسته تر برنامه ها تلاش کنند.
امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی پس از سال ها مجاهدت در راه اسلام و رهبری انقلاب اسلامی اواخر شب سیزدهم خرداد سال 1368 در سن 86 سالگی در تهران به ملکوت اعلی پیوست.
6122 /6118
خبرنگار: سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.