آیت الله سید علی اصغر دستغیب، جمعه هنگام حضور در شعبه مرکز آموزش متوسطه حرفه ای خیریه اسلامی در شیراز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم شرکت در انتخابات را یک حق، تکلیف و وظیفه انقلابی خود می دانند و برای حضور خود منتی بر کسی ندارند، مسئولان نیز باید با خدمت بی منت پاسخگوی این حضور انبوه و میلیونی باشند.
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری افزود: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی است و ملت فهیم، متدین و انقلابی ایران، امروز با حضور در پای صندوق های رای عظمت خود را به جهانیان ثابت کردند، آنها نشان دادند که پای آرمان های انقلاب و نظام اسلامی ایستاده اند و به همه فضاسازی های دشمن نه گفتند.
آیت الله دستغیب بیان کرد: ملت فهیم، متدین و انقلابی ایران برای صیانت از کشور و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و استمرار اهداف امام خمینی (ره) و حفاظت از ارزش ها و رشد و تعالی کشور در انتخابات شرکت کرده اند.
وی ادامه داد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند برنده این انتخابات رئیس جمهور همه ملت خواهد بود و مردم عزیز با توجه به ملاک های اساسی و معیارهای اسلامی رای دادند و اقتدار ملی را به نمایش گذاشتند.
آیت الله دستغیب افزود: اصل شرکت در انتخابات و انداختن رای در صندوق، شناخت و تشخیص کاندیدای اصلح که کار بسیار مهم و حساسی است توسط مردم با بصیرت شیراز و کشور به خوبی انجام می شود و بصیرت ملت انقلابی کاندیدای اصلح را به مردم معرفی خواهد کرد .
وی، با بیان اینکه فراوانی شرکت در انتخابات نشانه پشتوانه مردمی است، گفت: انتخاب رئیس جمهور با رای بالا برای کشور ما اقتدار بیشتر به همراه خواهد داشت، این انتخابات از مواردی است که شرکت در آن موجب تقویت اسلام و مایوس شدن دشمنان و در راس آنها آمریکاست.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت هشت صبح 29 اردیبهشت 96 آغاز شده است.
مصاحبه: نیکنام خشنودی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
6113 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.