به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، سید محسن علوی نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در جمع حامیان دولت در شهرستان لامرد گفت: فراموش نکرده‌ایم که چه کسانی با بداخلاقی‌ها، اختلاف میان خانواده ها ایجاد کردند، با شعار جوانگرایی به میدان آمدند و بلایی را به سر جوانان این کشور آوردند که امروز آنان از درد بیکاری و ناتوانی ازدواج زجر می برند.

وی ادامه داد: ملت ایران فراموش نکرده اند که کاغذ پاره خواندن تحریم؛ چه ضربه‌هایی به اقتصاد کشور و معیشت مردم وارد کرد و کشور به جایی رسید که دولت یازدهم حتی توان پرداخت حقوق کارکنانش را هم نداشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آنها با شعار تامین امنیت، آنچنان فضای امنیتی را بر جامعه حاکم کردند که هیچکس جرات انتقاد نداشت.

علوی با بیان اینکه فراموش نخواهیم کرد آنهایی که بیت المال را غارت کردند، تصریح کرد: ملت ایران فراموش نخواهند کرد که چه کسانی صنعت توریسم را در کشور ویران کردند و سرمایه های‌مان را به یک سوم ارزش تنزل دادند.

وی با یادآوری وضعیت گذشته گفت: تورم ۴۵ درصدی و رشد منفی توسعه را فراموش نمی‌کنیم که بیماران در بیمارستان‌ها بدلیل نبود دارو از بین رفتند و شخصیت ها و بزرگان نظام را ترور و بی‌حرمت کردند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: امروز بزرگترین کار دولت، آواربرداری ویرانی‌های گذشته بود و بزرگترین شاه کلید دولت، حل پرونده هسته ای و توافقنامه برجام بود که منجر به تحول بسیاری در تمامی زمینه ها شد.

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس ادامه داد: فراموش نکردیم که قیمت گاز را از ۶۷۰ ریال به یک ریال در دولت احمدی نژاد تنزل دادند که مردم از حق عوارض ارزش افزوده خود محروم شوند و آقای میرکاظمی وزیر نفت دولت احمدی نژاد بود که قیمت گاز را یک ریال کردند و می‌خواهیم که به مردم  پاسخ دهند.

وی با تاکید براینکه رای اعتماد به نظام مقدس جمهوری اسلامی و انتخاب شخص اصلح برای اداره جامعه به عنوان دو بعد انتخابات است که باید مدنظر مردم قرار گیرد، گفت: دکتر روحانی را می‌خواهیم، نه برای اینکه حوزه انتخابیه ما؛ یک وزیر یا دو وزیر در کابینه دولت داشته باشد؛ بلکه می‌خواهیم تا در هیچ جای کشور هیچ انحصاری وجود نداشته باشد.

علوی بیان کرد: چرا جمع قلیلی انقلاب و ولایت را در انحصار خودشان می‌خواهند. تمامی امت اسلامی ایران سربازان ولایت هستند و امروز با کمال تعجب امام رضا(ع) را می خواهند در انحصار خودشان ببرند.

وی ادامه داد: دکتر روحانی را انتخاب کردیم چرا که او را در قول و عمل ولایت مدارترین و شعار وحدت و انسجام ملی را در عملکرد روحانی دیدیم، دولت یازدهم متشکل از اصلاح طلب و اصولگرا و حتی مخالفان دولت بوده است و جذب حداکثری و در دفع حداقلی را در دولت آقای روحانی و انقلابی‌گری را در شخصیت او و دولت تدبیر و امید دیدیم.

علوی در پایان گفت: مردم ما هوشیار هستند و با انتخابی آگاهانه در انتخابات روز جمعه شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.