به گزارش پنجشنبه ایرنا، شمار زیادی از طرفداران نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در شهر شیراز شامگاه چهارشنبه و بامداد پنجشنبه از آخرین فرصت قانونی تبلیغات بهره گرفتند.
در این میان، بیشترین حجم تبلیغات رد و بدل شده میان شهروندان مربوط به انتخابات ریاست جمهوری بود و تبلیغات داوطلبان شورا کمتر پخش می شد.
با این حال، برخی داوطلبان انتخابات شوراها از فرصت حضور حامیان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برای توزیع اقلام تبلیغی که دستمال کاغذی نیز از جمله آنها بود، استفاده کردند.
شمار قابل توجهی از شهروندان با حضور در خیابان های شیراز ضمن پخش اقلام تبلیغاتی به تبادل نظر و گفت و گو درباره نامزد اصلح می پرداختند.
مهران علمداری از شهروندان شیرازی در حالی که دستان فرزند خردسال خویش را در دست گرفته بود، می گفت: روز جمعه پای صندوق های رای حاضر خواهم شد تا در تعیین سرنوشت آینده کشورم مشارکت کنم چرا که آینده ایران و آینده فرزندم به یکدیگر گره خورده است و امروز، روز انتخاب است.
حضور پرشمار شهروندان شیرازی در خیابان های مرکزی شهر شیراز مانند قصردشت، بولوار آزادی (فلکه گاز)، چهارراه پانزده خرداد (پارامونت سابق)، پاسداران (زرهی)، ستارخان، عفیف آباد، بعثت و ... موجب شکل گیری ترافیک های طولانی شد.
عوامل نیروی انتظامی نیز با حضور در نقاط مختلف شهر شیراز به تامین امنیت شهروندان پرداختند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
7387/ 2027
خبرنگار: رضا قادری ** انتشار: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.