به گزارش ایرنا شاهپور قنبری، شنبه در بازدید از طرح های عمرانی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز، افزود: این طرح ها در بخش‌های خدمات زیربنایی شامل آب، برق، گاز، مخابرات و همچنین توسعه زیرساخت‌ها شامل زیرسازی، آسفالت، جدول‌گذاری، ساخت ابنیه و ساختمان، تصفیه خانه فاضلاب، مخزن آب و پیاده ‌روسازی است.
مدیر عامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی استان فارس با اشاره به پیش‌بینی اجرای شمار دیگری از طرح های عمرانی و زیر ساختی در شهرک‌های صنعتی این استان برای سال 96، بیان داشت: این طرح ها بر اساس ضرورت و نیاز، با پشتوانه کارشناسی و پس از بررسی های لازم با انتخاب پیمانکاران ذی صلاح عملیاتی می شوند.
قنبری ادامه داد: در سال 95 نیز 108 طرح عمرانی با اعتبار 300میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس به بهره برداری رسید و با بهره‌برداری از آنها تحول مناسبی در زمینه احداث زیر ساخت‌ها ایجاد شده است.
او اضافه کرد: گستردگی استان فارس و وجود شهرک‌ها و نواحی صنعتی در تمام نقاط این استان، نیازمند انجام حجم بالایی از طرح های عمرانی است که این موضوع با توجه به در نظر گرفتن اولویت ها و ضرورت های موجود در هر شهرک صنعتی اجرایی می‌شود.
قنبری، با تاکید بر لحاظ کردن کیفیت در اجرای طرح‌های عمرانی در کنار توجه به سرعت در انجام آنها گفت: طرح های عمرانی از مرحله ابتدا تا پایان توسط گروه مشاوران، ناظران عالی و مقیم در مراحل مختلف بررسی و نظارت کامل می‌شود.
وی اظهار داشت: هم اینک استان فارس با 61 شهرک صنعتی در زمینه تعداد شهرک های صنعتی در حال واگذاری عنوان دوم کشور را به خود اختصاص داده است.
7379 /6118
خبرنگار: سعید خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.