به گزارش روز جمعه ایرنا، آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه های نماز جمعه شیراز با بیان این که امنیت امروز کشور مدیون مجاهدت های ایثارگران و خون شهدا است، افزود: ملت ایران با خون دل منافقین را سر جایشان نشاند و امنیت را ایجاد کرد ، از این رو نباید اجازه ندهیم این امنیت خدشه دار شود.
وی با اشاره به برنامه ریزی دشمنان در زمینه آسیب به ساختارهای اقتصادی کشور گفت: دشمنان در هدف میان مدت ضد ایرانی خود به دنبال آن هستند که مردم را از مسائل اقتصادی ناامید کنند و بگویند این دولت و آن دولت هیچ کدام به درد ما نمی خورد و به داد ما نمی رسند که باید در این زمینه نیز هوشیار بود.
نماینده ولی فقیه در استان فارس اظهار کرد: هوشیاری و بیداری ملت ایران همچنین اجازه نخواهد داد دشمنان به هدف درازمدت خود در ضربه زدن به نظام اسلامی برسند و با حضور مردم، این خواب ها تعبیر نخواهد شد.
وی با اشاره به خدمات و فداکاری های نیروهای مسلح کشور از جمله ارتش، بسیج، سپاه و ... در مسیر تامین امنیت و آرامش گفت: به فعالان عرصه انتخابات توصیه می شود که از حرکت در مسیر تضعیف نیروهای نظامی و دفاعی کشور خودداری کنند.
آیت الله ایمانی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه شیراز با اشاره به انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: شوراهای شهر، نهادی تخصصی و صنفی هستند و می خواهند کار مردم را انجام دهند و از این رو، نباید در انتخاب اعضای این شوراها رویکرد سیاسی یا قومیتی داشت.
امام جمعه شیراز همچنین با گرامیداشت نیمه شعبان سالروز میلاد حضرت حجت ابن الحسن العسکری (عج) گفت: اسرار فراوانی در مساله غیبت امام زمان نهفته است که تربیت یاران و پرورش استعدادها از جمله آنها است و این که زمینه ظهور آن حضرت فراهم شود.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
6114/ 2027
خبرنگار: علی اکبر خرامش ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.