به گزارش دریافتی چهارشنبه ایرنا از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی گفت:
در ادامه طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی هنگام کنترل محورهای اصلی این شهرستان، 2 دستگاه خودرو تریلر و یک دستگاه خودرو سمند حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.
سرهنگ محمد عبادی نژاد افزود: در بازرسی از وسایل نقلیه یاد شده، 74 پاکت قطعات الکترونیکی، 372 عدد قوطی مانجو خارجی و 144 عدد قوطی آب میوه کشف شد.
او گفت: ارزش ریالی این محموله قاچاق مکشوفه 9 میلیارد و 560 ریال برآورد شده است.
همچنین در گزارش دیگری از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس از قول فرمانده انتظامی شهرستان کوار آمده است،
ماموران انتظامی در حین کنترل محورهای فرعی و اصلی این منطقه، در بازرسی از هشت دستگاه خودرو چهار هزار و 160 کیلوگرم برنج، سه هزار و 480 عدد انواع نوشیدنی، 24 طاقه پارچه، 2 دستگاه کولر گازی و 2 دستگاه یخچال فریزر قاچاق کشف کردند.
سرهنگ علی همت پور افزود: ارزش این کالاهای قاچاق 2 میلیارد و 325 میلیون ریال است.
بنا به گزارش دیگری از این معاونت، فرمانده انتظامی لارستان اعلام کرد: ماموران انتظامی در هنگام کنترل محورهای اصلی این شهرستان 2 دستگاه خودرو نیسان حامل احشام قاچاق و یک دستگاه موتور سیکلت 1000 سی سی قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.
سرهنگ حسین دیندارلو افزود: ارزش این کالاها یک میلیارد و 20 میلیون ریال برآورد شده است.
وی بیان کرد: همچنین در عملیات دیگری، ماموران انتظامی پاسگاه چهار برکه لارستان در بازرسی از یک دستگاه خودرو سمند 2 هزار و 201 قاب ساعت مچی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف کردند.
در گزارش دیگری از این معاونت به نقل از فرمانده انتظامی شهرستان زرین دشت، عنوان شده است: در پی کسب گزارشی مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو سوناتا قاچاق در محور های مواصلاتی این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ یوسف کریمی راد افزود: ماموران خودرو مورد نظر را که در سیستم شماره گذاری ثبت نشده و قاچاق بود در محور دبیران به خسویه توقیف کردند و به پارکینگ انتقال دادند.
به گفته وی، ارزش این خودرو یک میلیارد و 800 میلیون ریال است.
فرمانده انتظامی شهرستان زرین دشت از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز از جمله قاچاق و توزیع کالاهای ممنوعه توسط افراد سود جو و فرصت طلب، موضوع را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.
7368 /6118
دریافت خبر: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.