به گزارش ایرنا جهانبخش میرزاوند، سه‌ شنبه در جمع خبرنگاران در شیراز افزود: ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در شیراز مبادرت به تشکیل کمیته‌های 19 گانه متشکل از اقشار مختلف مردم کرده اند و معرفی دستاوردهای دولت یازدهم و ارائه برنامه‌های این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری، ملاک فعالیت های این ستادهاست.
وی، ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و زمینه سازی برای حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات را هدف اصلی ستادهای انتخاباتی روحانی بیان کرد و اظهار داشت: مشارکت بالای مردم ایران در انتخابات، یکی از عوامل بسیار مهم در تقویت نظام اسلامی است.
میرزاوند گفت: خوشبختانه در این دوره از انتخابات، شاهد فضای رقابتی خوبی هستیم، اگرچه بعضی اقدام های تخریبی نیز وجود دارد اما می کوشیم که اینگونه اقدام ها از سوی ستاد روحانی انجام نشود.
وی ادامه داد: تخریب سایر کاندیداهای ریاست ‌جمهوری، اقدامی ناپسند و غیر اخلاقی است و بدون تردید مردم ایران در مدت حدود چهار دهه که از عمر با برکت نظام اسلامی سپری می شود به سطح مناسبی از آگاهی رسیده اند تا با نگاهی دقیق، فرد اصلح را برگزینند.
میرزاوند، همچنین گفت: ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی به هیچ روی از هیج فرد یا لیست خاصی در ارتباط با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا حمایت نکرده و نمی کنند.
او اضافه کرد: البته اینکه نامزد یا لیست خاصی با نشان (برند) دولت تدبیر و امید و شعارهای مطرح شده از سوی دکتر روحانی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کند، منعی ندارد اما این اقدام توسط ستادهای انتخاباتی روحانی دنبال نمی شود و اقلام تبلیغاتی مربوط به کاندیداهای شوراهای شهر و روستا در این ستادها توزیع نخواهد شد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان بیست و نهم اردیبهشت ماه 96 برگزار می شود.
6122 /6118
خبرنگار: سارنگ عبدالهی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.