به گزارش دریافتی ایرنا از روابط عمومی دانشکده باهنر شیراز، دکتر فضل الله ایرجی کجوری ضمن ابراز تاسف از مسموم شدن این دانشجویان، پیگیر مراحل درمانی دانشجویان بیمار شد.
در این دیدار که معاون فرهنگی دانشگاه شیراز و رئیس دانشکده باهنر شیراز حضور داشتند اقدامات انجام شده مطرح شد.
نماینده وزیر علوم با حضور در جمع دانشجویان خوابگاهی دانشکده باهنر در جریان فعالیت های انجام شده مسئولان دانشکده در مهار و کنترل بیماری قرار گرفت.
رئیس دانشکده فنی مهندسی شهید باهنر شیراز قبلا گفته بود : 129 نفر از دانشجویان این دانشکده سه شنبه شب (دوازدهم اردیبهشت) پس از صرف شام در سلف سرویس دچار مسمومیت شدند.
محمد مهدی علویان مهر، چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 58 نفر از این دانشجویان به بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) شیراز منتقل و 71 نفر در محل درمان شدند.
وی بیان کرد:برخی از این دانشجویان چهارشنبه از بیمارستان مرخص شدند و با استقرار عوامل اورژانس در دانشکده شهید باهنر مابقی دانشجویانی تحت مراقبت بودند و برخی برای مداوا شخصا به بیمارستان مراجعه کردند.
رئیس دانشکده فنی شهید باهنر شیراز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: علت مسمومیت دانشجویان این دانشکده همچنان در حال بررسی است و هم اینک به طور قطع نمی توان درباره علت اصلی مسمومیت دانشجویان سخنی گفت.
علویان مهر افزود: کارشناسان بهداشت محیط شهرستان شیراز با حضور در محل دانشکده، رستوران ها و خوابگاه های دانشجویی به نمونه برداری از محیط پرداخته اند و در حال بررسی علت اصلی مسمومیت دانشجویان هستند.
دریافت خبر: سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده: غلامرضا مالک زاده
6122/ 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.