به گزارش ایرنا هادی پژوهش جهرمی، در آیین بزرگداشت هفته معلم در بخش زرقان شیراز افزود: علاوه بر این معلمان با تربیت نیروهای متخصص چرخ های اقتصادی یک کشور را به حرکت در می آورند.
وی بیان داشت: با توجه به نقش موثر و سازنده معلمان در حرکت رو به جلو جامعه، بی توجهی به معلمان یک کشور بی توجهی به سعادت، رفاه و آینده کشور است و زیان های بسیاری به دنبال خواهد داشت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: جایگاه معلم بسیار رفیع است تا جایی که شغل معلمی را از جمله شغل انبیاء و اولیاء الهی دانسته اند.
پژوهش جهرمی در بخش دیگری از مطالب خود با اشاره به برگزاری انتخابات در بیست و نهم اردیبهشت ماه 96 اظهار داشت: سرنوشت این انقلاب و نظام با حضور حماسی مردم پیوند خورده و قهر آنان با صندق های رای به منزله قهر آنان نسبت به آینده و سرنوشت خویش است.
وی ادامه داد: تاریخ نشان داده هر گاه در این صحنه حضور مردم کمرنگ بوده است کسانی بر مسند قدرت قرار گرفته اند که به هیچ روی قدرت اداره کشور را نداشته اند.
این مقام مسئول بیان کرد: برخی از افراد نسبت به این دولت در کمال بی انصافی تهمت می زنند حال آنکه آوار برداری که نتیجه عملکرد دولت های نهم و دهم است ممکن است سال ها به طول بینجامد.
پژوهش جهرمی افزود: درحالیکه دولت های جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس، دولت سازندگی و اصلاحات تلاش زیادی را در زمینه افزایش نرخ رشد اقتصادی کشور داشتند اما متاسفانه در طول دولت های نهم و دهم دچار یک عقب گرد بسیار بدی بودیم.
وی ادامه داد:هم اکنون به دلیل بی تدبیری این 2 دولت هزاران طرح نیمه تمام بر روی دست دولت فعلی مانده که ممکن است به سرانجام رساندن آنها سالیان درازی به طول بینجامد.
رئیس اداره آموزش و پرورش بخش زرقان هم در این آیین گفت: آموزش و پرورش این بخش در استان فارس در سال تحصیلی 93-92
به لحاظ عملکرد در رتبه هجدهم قرار داشت اما با تلاش هایی که صورت گرفت این جایگاه در سال تحصیلی 95-94 به رتبه ششم در فارس ارتقاء یافت.
احدعباسی افزود: همچنین آموزش و پرورش زرقان در زمینه پرورشی رتبه دوم و در زمینه پشتیبانی رتبه پنجم را در استان فارس به خود اختصاص داده است.
در این آیین از تعدادی از معلمان نمونه بخش زرقان با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد.
دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری به عنوان روز معلم نامگذاری شده و این روز سر آغاز هفته ای به همین نام است.
شهر زرقان در فاصله 25 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.
7379 /6118
خبرنگار: سعید فانی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.