به گزارش دریافتی پنجشنبه ایرنا از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، سرهنگ محمد جعفر تولایی گفت: گفت: ماموران انتظامی شهرستان لارستان در پی کسب اخبار و اطلاعات واصله مطلع شدند یک دستگاه خودرو سواری هیوندای حامل مواد مخدر در یکی از محله های شهر در تعمیرگاه در حال تعمیر است.
وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند که در بازرسی از این خودرو مقدار 22 کیلوگرم حشیش کشف شد و 2 متهم دستگیر شدند.
تولایی بیان کرد: در عملیاتی دیگر ماموران انتظامی این شهرستان به 2 مسافر که از زاهدان به سمت شهرستان لارستان حرکت می کردند بدگمان شدند و آن ها را دستگیر کردند که در بررسی بیشتر مشخص شد متهمان مقداری مواد مخدر از نوع هروئین را بلعیده اند و قصد انتقال به لارستان دارند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: پس از تخلیه مواد مخدر از متهمان مقدار 660 گرم هروئین کشف شد.
تولایی ادامه داد: در عملیاتی دیگر ماموران انتظامی شهرستان بوانات مطلع شدند فردی به هویت معلوم در داخل خانه های مخروبه در این شهرستان اقدام به دپو مواد مخدر کرده است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بیان کرد: ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از آن محل مقدار 29 کیلو و 300گرم مواد مخدر از نوع گراس کشف کردند.
این مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی شهرستان خرم بید دستگاه خودرو وانت پیکان مظنون را متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو مقدار هفت کیلو و 700 گرم تریاک کشف و یک متهم در این خصوص دستگیر شد.
دریافت خبر:‌فاطمه هاشمی نیک ** انتشار دهنده:‌غلامرضا مالک زاده
3002/ 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.