به گزارش دریافتی سه شنبه ایرنا از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، رئیس پلیس آگاهی این استان اعلام کرد: ماموران این واحد در اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان کالا، مقابله با افراد سود جو و فرصت طلب، با انجام اقدام های فنی و پلیسی مطلع شدند یک انبار واقع در یکی از محله های شهرستان شیراز به محل دپوی کالای قاچاق تبدیل شده است.
سرهنگ سیروس حیدری افزود: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی فارس پس از شناسایی محل دپوی کالای قاچاق با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از انبار مورد نظر 237 کارتن انواع لوازم یدکی خودرو، 200جفت کفش خارجی و تعداد زیادی لوازم و تجهیزات جانبی گوشی تلفن همراه کشف کردند.
وی افزود: بر اساس نظر کارشناسان، ارزش این کالاهای مکشوفه قاچاق سه میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است و در ارتباط با آن سه نفر متهم دستگیر و با پرونده متشکله تحویل مرجع قضایی شدند.
همچنین در گزارش دیگری از این معاونت از قول فرمانده انتظامی شهرستان جهرم بیان شده است، مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور جهرم به شیراز، به یک دستگاه کامیون شک و آن را متوقف کردند.
سرهنگ عبدالعظیم انصاری بیان کرد: در بازرسی از این خودرو 24 تن برنج قاچاق کشف، یک نفر متهم در این زمینه دستگیر و وسیله نقلیه حامل این محموله قاچاق توقیف شد.
وی، با بیان اینکه ارزش این کالای قاچاق یک میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
7368 /6118
دریافت خبر: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.