به گزارش دریافتی سه شنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی فارس، شاهپور قنبری اظهار داشت: سیستم GIS با هدف ایجاد هم افزایی و سهولت در واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران با مشخصات و اطلاعات مکانی و توصیفی دقیق راه‌اندازی شده است.
وی اضافه کرد: از دیگر اهداف اجرای این طرح، شفاف‌سازی وضعیت موجود شهرک‌ها و نواحی صنعتی، حمایت از بخش تولید و سرمایه گذاران است و اینکه سرمایه‌گذاران بتوانند محل مورد نظر خود را برای سرمایه‌گذاری با اطمینان بیشتری انتخاب کنند.
قنبری ادامه داد: به وسیله این سیستم اطلاعات تمام زمین‌ها و امکانات موجود در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به‌ صورت عملیاتی از طریق سایتhttp://gis.isipo.ir در اختیار سرمایه‌گذاران قرار خواهد گرفت و آنها می توانند از آخرین اطلاعات وضعیت واگذاری زمین در این شهرک ها و نواحی صنعتی به صورت آنلاین مطلع شوند و با آگاهی نسبت به انتخاب، خرید زمین و سرمایه‌گذاری مناسب اقدام کنند.
او بیان کرد: اطلاعات و آمار مبنای برنامه‌ریزی هر سازمانی است و جمع‌آوری تمام اطلاعات شهرک‌ها شامل نقشه‌ها، تاسیسات زیربنایی و شرح وضعیت توصیفی مرتبط با آنها با رویکرد مشخص کردن شرایط موجود در شهرک‌ها و نواحی صنعتی نقش موثری در برنامه‌ریزی و حمایت از این صنایع ایفا می‌کند.
مدیرعامل شهرک های صنعتی استان فارس اظهار داشت: در زمینه مدیریت شهرک‌ها و نواحی صنعتی و همچنین فراهم آوردن زمینه مناسب برای سرمایه‌گذاران، وجود اطلاعات دقیق از مختصات، مساحت و اطلاعات کامل قطعات واحدهای صنعتی برای ساماندهی و برنامه‌ریزی امری ضروری و مهم است و این سامانه این ظرفیت را مهیا کرده است.
قنبری افزود: همچنین در این سامانه، اطلاعات مکانی تمام شهرک های صنعتی در حال واگذاری استان فارس ثبت شده است.
وی ادامه داد: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اجرای این طرح در پی ارتقای سطح خدمات در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی و بهره‌گیری مطلوب مردم از خدمات دولت الکترونیک است تا بتوان با اطلاعات دقیق و مناسب به فضای کسب‌ و کار بهبود بخشید و زمینه رشد و توسعه اقتصادی نیز فراهم شود.
قنبری گفت: استان فارس با برخورداری از 61 شهرک و ناحیه صنعتی فعال، عنوان دوم کشور را در تعداد شهرک‌های صنعتی به خود اختصاص داده است.
2027 /6118
دریافت خبر: سید احمد نجفی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.